معلم

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:00

متاورس چيست؟ آشنايي با دنياي متاورس؛ انقلاب تکنولوژي

متاورس چيست ؟ سوالي که اين روزها ذهن همگان را درگير کرده است.

متاورس يک محيط مجازي آنلاين است. اين دنياي موازي مجازي، طيف وسيعي از عملکردها را نيز در خود جاي داده است.

اين دنياي مجازي از طريق هدست واقعيت مجازي، عينک‌هاي واقعيت افزوده و کنسول‌هاي بازي قابل دسترس است.

ايده متاورس

ايده متاورس براي اولين بار توسط نيل استيونسن نويسنده رمان Snow Crash در سال 1992 مطرح شد. در اين رمان متاورس يک فضاي مجازي و اينترنتي را در خود جاي داده است.

براي پاسخ به سوال متاورس چيست مي‌توان از تعريف فيسبوک کمک گرفت.

طبق گفته فيسبوک: متاورس دنيايي است که در آن مي‌توانيد با افراد ديگر که نمونه‌هاي مجازي آن‌ها هم در اين دنيا وجود دارد؛ تعامل داشته باشيد و زندگي کنيد.

متاورس چيست؟

s7_c1hz.jpg

 

دنياي متاورس ترکيبي از فناوري‌هاي واقعيت مجازي و واقعيت افزوده و اينترنت است.

بسياري از افراد تصور مي‌کنند متاورس شبيه مواردي است که در داستان‌هاي علمي تخيلي است. در حال حاضر هيچ کس به طور دقيق نمي‌داند که دنياي Metaverse به چه شکل خواهد بود. اما بسياري از ويژگي‌هاي اصلي آن مشخص شده است. متاورس دنيايي فيزيکي و مجازي را در بر مي‌گيرد. همچنين بر يک اقتصاد کاملا کارآمد نيز متمرکز است.

اين فناوري اين امکان را براي کاربران فراهم مي‌کند که با سهولت نسبي در مکان‌هاي مختلف آن حرکت کنند. همچنين از کالاهاي خريداري شده و آواتارهاي خود نگهداري کنند. در دنياي متاورس کاربران قادر خواهند بود با هزاران نفر ديگر، به صورت همزمان از مکاني به مکان ديگر بروند. همچنين در ادامه مي‌توانيم براي درک بهتر به بازي‌هايي مانند سيمز و سکند لايف اشاره کنيم. در اين بازي‌ها شما يک شخصيت مجازي را مي‌سازيد و کارهاي آن را کنترل مي‌کنيد. حال تفاوت اين بازي‌ها با دنياي متاورس اين است که شما يک شخصيت مجازي را نمي‌سازيد بلکه خودتان به اين دنيا ورود مي‌کنيد و يک آواتار از شما وارد اين دنيا مي‌شود.

هرکاري که در اين دنيا انجام دهيد ديگر يک کاراکتر کد نويسي شده نيست، خود شما به کمک يک هدست و عينک وارد اين دنياي مجازي خواهيد شد. در دنياي موازي مجازي تقريبا هرکاري که در دنياي واقعي انجام مي‌دهيد؛ مي‌توانيد انجام دهيد.همچنين مي‌توانيد بسياري از کارهايي که در واقعيت امکان انجام آن را نداريد؛ در دنياي متاورس بدون محدوديت انجام دهيد. به عنوان مثال مي‌توانيد ظاهر خود را به شکل مورد علاقه خودتان طراحي کنيد.

حتي مي‌توانيد با طراحي و ساز و کارهاي اعمال شده در متاروس کار کنيد و کسب درآمد کنيد. در اين دنيا مي‌توان زندگي رويايي که در واقعيت به آن نرسيديد را آن‌جا تجربه کنيد.

اهميت متاورس

حتي اگر دنياي متاورس نتواند به آينده‌اي که در سر دارد، دست يابد؛ مي‌تواند نحوه تعامل ما با دنياي ديجيتال را تحت تاثير قرار دهد. يک تجربه مجازي جمعي مي‌تواند فرصت‌هاي جديدي را براي توليدکنندگان محتوا، گيمرها و هنرمندان ايجاد کرد.

دنياي Metaverse مي‌تواند به يک صنعت تريليون دلاري تبديل شود. همچنين مي‌تواند محلي براي سرگرمي، تجارت و حتي محل کار باشد. اين فناوري به عنوان توسعه‌اي از اينترنت توصيف نمي‌شود؛ بلکه جايگزيني براي آن است که با استفاده از فناوري بلاک چين و برنامه‌هاي غيرمتمرکز ساخته مي‌شود.

مشکلات متاورس

اين دنيا براي واقعيت زيادي خوب است.

مشکلات متاورس چيست؟ اولين مشکل اين است که تعاملات انساني کم مي‌شود و مانند  فيلم ماتريکس نمي‌توانيم انسان‌ها را از شخصيت‌هاي کامپيوتري  تشخيص دهيم.

مشکل بعدي عدم وجود قوانين است. قرار است که يک دنياي مجازي ساخته شود که تمامي قوانين از نو نوشته شود. مهم‌تر از همه توجه به اين موضوع است که چه شرکت‌هايي با چه اهدافي در اين دنياي موازي مجازي قصد سرمايه‌گذاري دارند. متاورس پروژه‌اي نيست که يک شرکت بتواند به تنهايي آن را عملي کند. زماني که متوجه اين موضوع مي‌شويم که فيسبوک روي چنين ايده‌اي سرمايه گذاري کرده است؛ اين سوال پيش مي‌آيد که چه تضميني وجود دارد که با تبليغات بي‌شمار در اين دنيا مواجه نشويم.

متاورس هنوز يک ايده است و کلي سوال بي‌جواب دارد.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم همچنين از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 193 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:15

هوشمند سازي ساختمان ارزان، رويا يا واقعيت؟

 

 

هوشمند سازي ساختمان ارزان يک پيشنهاد جذاب براي همه اقشار جامعه است. مزاياي خانه هوشمند قطعا شما را براي استفاده از آن ترغيب مي کند.

 

يکي از گزينه هاي جذابي که همه مي توانند از آن بهره مند شوند، هوشمند سازي ساختمان ارزان است. هوشمند سازي ساختمان اغلب به عنوان يک قابليت در خانه هاي لوکس شناخته مي شود.

اما جذابيت و آسايشي که اين تکنولوژي براي کاربران فراهم مي کند، سبب شده همه افراد جامعه علاقه مند به استفاده از آن باشند. اما يک چالش بزرگ بر سر راه مصرف کنندگان قرار دارد.

هزينه گزاف هوشمندسازي ساختمان اغلب کاربران را از خانه هوشمند نااميد مي کند. در اين مقاله مطالبي را پيرامون هوشمند سازي ساختمان ارزان بيان خواهيم کرد.

منظور از هوشمند سازي چيست؟

در يک جمله مي توان گفت منظور از هوشمندسازي ساختمان، کنترل تجهيزات الکتريکي به کمک موبايل است. در اين خانه ها يک اپليکيشن رابط کاربر با تجهيزات برقي خانه خواهد بود. خانه هوشمند امکانات متفاوتي را مي تواند در اختيار کاربر بگذارد. از جمله امکانات قابل ارائه در يک حانه هوشمند مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • هوشمندسازي تجهيزات روشنايي
  • هوشمندسازي وسايل برقي
  • هوشمندسازي تجهيزات سرمايش و گرمايش
  • هوشمندسازي پرده برقي
  • هوشمندسازي درب نفررو و درب پارکينگ
  • کنترل تردد، کنترل دما و رطوبت
  • و

البته اگر به فکر هوشمند سازي ساختمان ارزان هستيد، بايد دور برخي از اين امکانات خط بکشيد. برخي از سيستم هاي هوشمند امکان توسعه در آينده را در اختيار کاربر مي گذارند. توجه به اين نکته در خريد تجهيزات مي تواند خيال شما را از توسعه بعدي راحت کند.

سيستم هاي امنيتي   هوشمند سازي خانه     اسمارت سکيوريتي     شهر هوشمند

 

هوشمند سازي ساختمان ارزان

اکنون به اين سوال پاسخ مي دهيم که چگونه هزينه هوشمندسازي ساختمان را کاهش دهيم. براي کاهش هزينه و هوشمند سازي ساختمان بايد برخي از امکانات را حذف کنيم. اگرچه نياز کاربران اهميت امکانات قابل ارائه را مشخص مي کند، با اين وجود اغلب هوشمندسازي روشنايي يکي از گزينه هاي جذاب براي کاربران است.

کاهش هزينه هوشمندسازي روشنايي

براي کاهش هزينه هوشمندسازي روشنايي مي توان از کليد لمسي هوشمند واي فاي استفاده کرد. مزيت کليدهاي واي فاي در عدم نياز به دستگاه مرکزي جهت اتصال به اينترنت است. اين کليدها به صورت مستقل به اينترنت متصل مي شوند. با انتخاب اين کليدها اولين گام در زمينه کاهش هزينه هوشمند سازي ساختمان برداشته مي شود.

 

راهکار ديگري که براي هوشمند سازي ساختمان ارزان داريد تجميع سرخط هاي روشنايي است. به جاي استفاده از دو کليد تک پل هوشمند مي توانيد از يک کليد دوپل هوشمند استفاده کنيد. البته گاهي اوقات امکان تجميع سرخط ها وجود ندارد. در واقع شرايط پروژه و امکان يا عدم امکان تغيير سيم کشي تعيين کننده اين بخش از کاهش هزينه است.

هوشمند سازي ساختمان ارزان و پيوسته

شايد اصطلاح پيوستگي براي هوشمند سازي ساختمان کمي عجيب باشد. اما يکي از راه هاي هوشمند سازي ساختمان ارزان، پيوستگي در انجام اين کار است. براي اين منظور شما مي توانيد بخشي از خانه خود را هوشمند کنيد.

سپس در آينده و با تامين بودجه مي توانيد سيستم هوشمند خود را توسعه دهيد. توسعه پيوسته مي تواند روي يکي از امکانات يا تمام امکانات باشد. به عنوان مثال روشنايي پذيرايي را هوشمند کنيد و در آينده اتاق خواب ها را به اين سيستم متصل کنيد.

 

همچنين مي توانيد ابتدا سيستم روشنايي خود را هوشمند کنيد. در آينده ساير امکانات خانه هوشمند را به آن اضافه کنيد. نکته بسيار مهمي که بايد به آن توجه کنيد، قابليت توسعه پذيري سيستم است. در صورتي که سيستم شما قابليت توسعه پذيري نداشته باشد، ناگزير به استفاده از سيستم هاي ديگر هستيد.

اين موضوع علاوه بر افزايش هزينه ها، به دليل استفاده از اپليکيشن هاي متعدد تجربه کاربري خوشايندي براي شما ايجاد نمي کند. اگر قصد هوشمند سازي ساختمان ارزان را داريد با ما تماس بگيريد. مشاوران ما آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 184 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:07

نکاتي براي نصب دوربين مداربسته در طلا فروشي

 

امنيت در صنف طلا فروشي بسيار حياتي و مهم است و استفاده از دوربين مداربسته امري ضروري تلقي مي گردد

در طلا فروشي ها به دليل وجود طلا و جواهر آلات و وجه نقد ، تامين امنيت بسيار حائز اهميت است

تامين امنيت طلافروشي با پوشش کامل همه نقاط ميسر مي گردد و بايد توجه داشته باشيد، هيچ نقطه کوري که خارج از ديد دوربين باشد نبايد وجود داشته باشد

 

در طلا فروشي کدام نقاط بايد مورد پوشش دوربين مداربسته قرار گيرند ؟

?- ورودي هاي طلافروشي

?ويترين بيروني طلا فروشي

?- گاو صندوق

?- محوطه داخل طلا فروشي

?- درب ورودي طلا فروشي

?- پيشخوان طلا فروشي

?- ترازو

 

دوربين مداربسته در طلا فروشي

بسيار مهم است و مي تواند يار

و کمک کار خوبي باشد به نيروي

انتظامي براي کشف سرقت و

جلوگيري از سرقت و پشتيبان

بسيار مناسبي براي حفظ سرمايه

طلا فروشان عزيز است .

معرفي دوربين و نحوه نصب صحيح دوربين براي نقاط مهم

? براي بخش ورودي طلا فروشي ها که معمولا در بيرون از مغازه است دوربين هاي دام يا بولت با رزولوشن بالا و کيفيت خوب مناسب است

? براي قسمت ويترين ، شما حتما بايد از دوربين هايي با کيفيت بالا و داراي سنسور  WDR سخت افزاري استفاده کنيد. در نظر داشته باشيد حتما از برند هاي خوب استفاده گردد، زيرا به دليل استفاده از نور زرد طلا فروشي ها در صورتي که شما دوربين هاي با کيفيت بالا و يا  يا سنسور WDR  انتخاب نکرده باشيد روي کيفيت و رنگ بندي آن تاثير منفي  فراواني خواهد داشت .

? تامين امنيت گاو صندوق اهميت دارد براي اين بحث حتما  از دوربين با کيفيت مناسب استفاده شود .

? براي محوطه داخل طلا فروشي مي توان از دوربين مداربسته دام يا بولت با رزولوشن بالا استفاده کرد.  در صورتي که نور زيادي در محل وجود دارد از دوربين با قابليت WDR استفاده شود . حتي المقدور زاويه دوربين ها براي نقاط مهم مانند کنار پيشخوان رو به رو باشد که چهره مشتري و ارباب رجوع مشخص باشد.  اگر از دوربين و DVR ، با قابليت تشخيص چهره هم استفاده شود . مي تواند نتيجه به مراتب بهتري داشته باشد .

? براي درب ورودي شما زاويه دوربين رو به رو باشد و دوربين مورد استفاده قابليت Face Detection 

تشخيص چهره داشته باشد که کمک بسزايي براي تشخيص سارقين و اتفاقات احتمالي مي تواند داشته باشد.

? براي پيشخوان طلا فروشي حتما از دوربين ، قابليت WDR و لنز زوم استفاده شود به دليل اين که اجزا و چيز هاي کوچک هم ديده شود مانند انگشتر و جواهرات کوچک و حتي المقدور اگر بتوانيد ماشين حساب و نحوه ي محاسبه را هم پوشش دهيد فوق العاده است .

 

 

حتما بخوانيد: بهترين شرايط براي استفده از دوربين هاي BOX

? براي پوشش دادن ترازو مي توان از دوربين پين هول با رزولوشن بالا با قابليت WDR استفاده کرد تا حتي اعداد روي آن و زون را مشخص کند و هم از اجزا داخل ترازو اگر توانستيد اين دو را تفکيک کنيد و براي هر يک دوربين مجزا قرار دهيديکي براي اعدادترازو

و يکي براي سيني ترازو

پس از نصب دوربين ها شما بايد تنظيمات دستگاه را انجام دهيد. توجه شود هيچ کدام از دوربين ها روي حالت حساس حرکت تنظيم نشوند و در صورتي که از دستگاه و دوربين هاي مداربسته اي استفاده مي کنيد که قابليت هاي هوشمند دارند مانند تشخيص چهره و … تنظيمات مربوط مورد بررسي انجام شود. براي دزدگير هم توجه مي شود حتما از سنسور پدال پايي و سنسور هاي تشخيص شکستگي استفاده گردد

در کنار دزدگير مي توان از دستگاه مه ساز هم کمک گرفت.

دوربين مداربسته در طلا فروشي بسيار مهم است و مي تواند يار و کمک کار خوبي باشد به نيروي انتظامي براي کشف سرقت و جلوگيري از سرقت و پشتيبان بسيار مناسبي براي حفظ سرمايه طلا فروشان عزيز است .

 

آيا دوربين مداربسته به تنهايي کافيست؟

? توصيه مي شود دزدگير هم نصب گردد زيرا دوربين مداربسته و دزدگير مکمل يکديگر هستند و دوربين مداربسته به تنهايي کارگشا نيست چرا که دوربين مداربسته اغلب بعد از اتفاق افتادن سرقت و براي مرور کردن و بررسي آن کاربرد دارد ولي در صورت نصب دزدگير در لحظه اتفاق افتادن سرقت تا حدودي هيچ بازدارندگي هم وجود دارد ، البته در صورتي که دوربين مداربسته هم درست نصب شود امروزه دستگاه هاي DVR قابليت هايي دارند که مي توانند با اتصال به سنسور هاي تبعيد شده و يا تنظيمات خاص کارهاي شبيه دزدگير هم انجام دهند و چنين بازدارندگي هم داشته باشند .

نتيجه گيري

در طلافروشي ها سيستم هاي حفاظتي مختلف نظير دوربين مداربسته ، دزدگير اماکن و دستگاه هاي مه ساز جهت بالا بردن سطح امنيت محل بايد استفاده شود

? دستگاه دزدگير اماکن براي پيشگيري از سرقت در زمان حضور و يا عدم حضور صاحب مغازه

? سيستم دوربين مداربسته جهت ثبت تصويري سرقت ها و زمان حضور و عدم حضور صاحب مغازه طلا فروشي

? دستگاه مه ساز جهت پيشگيري از سرقت هاي در زمان حضور صاحب مغازه و زورگيري هاي مسلحانه

همه سيستم هاي فوق مکمل يکديگر بوده و بايد جهت بالا بردن امنيت مالي و جاني در طلا فروشي ها نصب گردد

نکته مشترک همه سيستم هاي فوق مي تواند کيفيت سيستم مورد استفاده باشد

با توجه به حساسيت شغل طلا فروشي توصيه مي شود حتي از سيستم هاي با اصالت و برند هاي با کيفيت استفاده کنيد .

 

https://harrislisa72.com/activity/p/389639/

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/332706

https://www.givemea.ninja/activity/p/109920/

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/715100/

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 177 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:12

کوچينگ چيست؟

کوچينگ به روش هاي مختلفي تعريف شده است. ماهيت مربيگري اين است:

 

براي کمک به فرد براي تغيير در راهي که مي خواهد و کمک به او براي رفتن به سمتي که مي خواهد برود.

کوچينگ از يک فرد در هر سطحي حمايت مي کند تا به آن چيزي که مي خواهد تبديل شود.

کوچينگ آگاهي را ايجاد مي کند، انتخاب را توانمند مي کند و منجر به تغيير مي شود.اين پتانسيل فرد را براي به حداکثر رساندن عملکرد خود باز مي کند. کوچينگ به آنها کمک مي کند که ياد بگيرند نه اينکه به آنها آموزش دهند.مربيگري به طور سنتي با ورزش همراه بوده است. هر ورزشکار برتر يک مربي دارد. سئو سايت اصفهان در چند سال اخير، مربيگري در هر زمينه، در تجارت و در هر جنبه اي از زندگي و همچنين ورزش قابل استفاده شده است.در حال حاضر، اين کاملا طبيعي است که کسي يک مربي را ببيند تا به او کمک کند تا به اهداف خود در زندگي و کار خود برسد.

 

کوچينگ يک مشارکت بين کوچ و مشتري است.

 

کوچ به مشتري کمک مي کند تا به بهترين هاي شخصي خود دست يابد و نتايجي را که مي خواهد در زندگي شخصي و حرفه اي خود به دست آورد. کوچينگ تضمين مي کند که مشتري مي تواند بهترين عملکرد خود را ارائه دهد، ياد بگيرد و به روشي که مي خواهد توسعه يابد.مربي نبايد در زمينه کاري مشتريان خود متخصص باشد.تشخيص کوچينگ از فعاليت هاي مشابه مفيد است.

 

 

منتورينگ

 

منتورينگ زماني است که يک همکار ارشد که داناتر و عاقل‌تر به نظر مي‌رسد توصيه مي‌کند و الگويي ارائه مي‌دهد. منتورينگ شامل بحث هاي گسترده اي است که ممکن است محدود به زمينه کاري نباشد. يک مربي يک حامي با تجربه حرفه اي عالي در زمينه کاري مشتري خود است. هم مربيگري و هم کوچينگ عمدتاً به دستاوردهايي در حال و آينده مربوط مي شود.

 

 

مشاوره

 

مشاوره کار با مشتري است که احساس ناراحتي مي کند يا از زندگي خود ناراضي است. آنها به دنبال راهنمايي و مشاوره هستند. يک مشاور براي حل مشکل مشتري کار مي کند.

 

 

درمان

 

درمان، کار با مراجعي است که به دنبال رهايي از علائم رواني يا فيزيکي است. مشتري خواهان شفاي عاطفي و رهايي از دردهاي رواني است. درمان با سلامت روان مراجع سروکار دارد. کوچينگ با رشد ذهني مشتري سروکار دارد. انگيزه مراجع از ورود به درمان يا مشاوره معمولاً دور شدن از درد يا ناراحتي است، نه حرکت به سمت اهداف مورد نظر. کوچينگ اصلاحي نيست، مولد است. هر دو درمان و مشاوره بيشتر مستلزم درک و کار با تجربيات گذشته هستند تا مربيگري.

 

 

آموزش

 

آموزش فرآيند کسب مهارت ها يا توانايي هاي دانش از طريق مطالعه، تجربه يا تدريس است. مربي طبق تعريف، متخصص است و دوره آموزشي احتمالاً بر روي مهارت‌هاي خاصي براي نتايج فوري متمرکز مي‌شود. همچنين احتمالاً آموزش يک به چند است نه يک به يک.

 

 

مشاوره

 

يک مشاور تخصص ارائه مي دهد و مشکلات کسب و کار را حل مي کند يا يک تجارت را به طور کلي توسعه مي دهد. يک مشاور با کل سازمان يا بخش هاي خاص آن سروکار دارد و نه افراد درون آن. مشاوران فقط به طور غير مستقيم بر افراد تأثير مي گذارند.

 

 

درس دادن

 

تدريس دانش را از معلم به دانش آموز منتقل مي کند. معلم چيزي مي داند که دانش آموز نمي داند. در مربيگري برعکس است. مشتري متخصص است و مشتري پاسخ ها را دارد، نه مربي.

مدل چرخه شايستگي يادگيري

يک مدل مفيد براي يادگيري، چرخه شايستگي است، يک مدل چهار مرحله اي که مي تواند به شما در شناسايي شايستگي هاي خود کمک کند:

 

بي کفايتي ناخودآگاه

 

شما نمي دانيد که در مورد چيزي نمي دانيد.

 

يک مثال خوب مي تواند کودکي باشد که هرگز دوچرخه نديده است يا نمي داند که زباني غير از زبان خودش وجود دارد.

 

بي کفايتي آگاهانه

 

متوجه شده ايد که فاقد مهارت خاصي هستيد.

 

يک مثال ممکن است کودکي باشد که کودکان ديگر را در حال دوچرخه سواري ديده است، يا شنيده است که شخصي به زبان ديگري صحبت مي کند و بنابراين مايل به يادگيري است.

 

شايستگي آگاهانه

 

شما ياد گرفته ايد که چگونه کاري را انجام دهيد، اما هنوز براي انجام آن بايد در مورد آن فکر کنيد.

 

يک مثال مي تواند کودکي باشد که مي تواند دوچرخه سواري کند اما اگر تماشاي جايي که مي رود را متوقف کند زمين مي خورد.

 

شايستگي ناخودآگاه

 

شما آنقدر خوب ياد گرفته ايد که چگونه کاري را انجام دهيد که به سختي به مغز شما متصل شده است.

 

ديگر لازم نيست به نحوه انجام آن فکر کنيد، بلکه فقط آن را انجام دهيد. در واقع، اگر خيلي سخت به آن فکر کنيد، ممکن است نتوانيد آن را انجام دهيد.

 

مربيان بايد مرحله اي را که يک فرد در آن قرار دارد شناسايي کنند تا از زبان مناسب براي کمک به او براي رفتن به مرحله بعدي استفاده کند. به هر حال، تلاش براي بهبود مهارت اگر ندانيد که آن مهارت را نداريد، دشوار است.

 

تفاوت بين آموزش، مربيگري، راهنمايي و مشاوره

اگرچه آموزش، مربيگري، راهنمايي و مشاوره همگي داراي ويژگي‌ها و مهارت‌هاي کليدي هستند، اما با اين وجود کاملاً متفاوت هستند و آگاهي از تفاوت‌ها مهم است.

 

تدريس و آموزش

تدريس و آموزش شامل يک معلم متخصص است که دانش را به دانش آموزان خود منتقل مي کند.اگرچه بهترين معلمان از تکنيک‌هاي مشارکتي و تعاملي مانند مربيگري استفاده مي‌کنند، اما قطعاً عدم تعادل دانش وجود دارد و معلم به عنوان متخصص «پاسخ درست» را مي‌داند.

 

 

 

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=FelixbBin1

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:FelixbBin1

https://www.pubpub.org/user/sky-brady-17

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://parsianandishseo.ir/

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:FelixbBin1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://parsianandishseo.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php?title=User_talk:FelixbBin1&action=submit

 
 

 

 

 

 

 

 

 

مربيگري

کوچينگ شامل اين باور است که فرد در درون خود پاسخي براي مشکلات خود دارد.

 

مربي يک متخصص موضوع نيست، بلکه بيشتر بر کمک به فرد براي باز کردن پتانسيل خود متمرکز است. تمرکز بسيار بر روي افراد و آنچه در درون سر آنهاست است. يک کوچ لزوماً يک فرد تعيين شده نيست: هر کسي مي تواند رويکرد مربيگري را با ديگران، چه همتايان، چه زيردستان يا مافوق، اتخاذ کند.

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 139 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:37

بهترين تعريف بازاريابي وابسته

منبع: JustLeaWP.com

 

کسب درآمد از شراکت با يک شرکت تجارت الکترونيک در کلاس جهاني

 

بازديدکنندگان را به BigCommerce معرفي کنيد و 200? از اولين پرداخت ماهانه مشتري يا 1500 دلار به ازاي هر مشتري سازماني را دريافت کنيد. امروز بپيونديد تا درآمد خود را با پلتفرم پيشرو تجارت الکترونيک افزايش دهيد.

 

کميسيون هاي پيشرو در صنعت

محتواي از پيش ساخته شده براي وب سايت شما

يک مدير حساب اختصاصي که بر موفقيت شما متمرکز است

امروز ملحق شو

 

بازاريابي وابسته چگونه کار مي کند؟

از آنجايي که بازاريابي وابسته با توزيع مسئوليت‌هاي بازاريابي و ايجاد محصول بين طرف‌ها کار مي‌کند، موفق مي‌شود از توانايي‌هاي افراد مختلف براي استراتژي بازاريابي مؤثرتر استفاده کند و در عين حال سهمي از سود را براي مشارکت‌کنندگان فراهم کند. براي ساخت اين اثر، سه طرف مختلف بايد درگير شوند:

 

فروشنده و سازندگان محصول.

وابسته يا تبليغ کننده.

مصرف کننده.

بياييد به رابطه پيچيده اين سه طرف بپردازيم تا از موفقيت بازاريابي وابسته اطمينان حاصل کنيم.

 

1. فروشنده و سازندگان محصول.

فروشنده، خواه يک کارآفرين انفرادي يا يک شرکت بزرگ، فروشنده، بازرگان، خالق محصول يا خرده‌فروشي است که محصولي براي عرضه به بازار دارد. اين محصول مي‌تواند يک شي فيزيکي، مانند کالاهاي خانگي، يا خدماتي مانند آموزش آرايش باشد.

 

فروشنده که به نام برند نيز شناخته مي‌شود، نيازي به مشارکت فعال در بازاريابي ندارد، اما ممکن است تبليغ‌کننده باشد و از تقسيم درآمد مرتبط با بازاريابي وابسته سود ببرد.

 

به عنوان مثال، فروشنده مي تواند يک تاجر تجارت الکترونيکي باشد که يک کسب و کار dropshipping را راه اندازي کرده و مي خواهد با پرداخت هزينه به وب سايت هاي وابسته براي تبليغ محصولات خود، به مخاطبان جديدي دست يابد. يا فروشنده مي تواند يک شرکت SaaS باشد که از شرکت هاي وابسته براي کمک به فروش نرم افزار بازاريابي آنها استفاده مي کند.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

2. وابسته يا ناشر.

همچنين به عنوان ناشر شناخته مي شود، شرکت وابسته مي تواند يک فرد يا شرکتي باشد که محصول فروشنده را به شيوه اي جذاب براي مصرف کنندگان بالقوه بازاريابي مي کند. به عبارت ديگر، شرکت وابسته، محصول را تبليغ مي کند تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که براي آنها ارزشمند يا مفيد است و آنها را متقاعد کند که محصول را خريداري کنند. اگر مصرف کننده در نهايت محصول را بخرد، شرکت وابسته بخشي از درآمد حاصل را دريافت مي کند.

 

شرکت‌هاي وابسته معمولاً مخاطبان بسيار خاصي دارند که براي آنها بازاريابي مي‌کنند و عموماً به علايق آن مخاطبان پايبند هستند. اين يک جايگاه مشخص يا نام تجاري شخصي ايجاد مي کند که به شرکت وابسته کمک مي کند تا مشترياني را جذب کند که به احتمال زياد در تبليغات عمل مي کنند.

3. مصرف کننده.

خواه مصرف کننده بداند يا نداند، آنها (و خريدهايشان) محرک هاي بازاريابي وابسته هستند. شرکت هاي وابسته اين محصولات را با آنها در رسانه هاي اجتماعي، وبلاگ ها و وب سايت ها به اشتراک مي گذارند.

 

هنگامي که مصرف کنندگان محصول را خريداري مي کنند، فروشنده و شرکت وابسته در سود تقسيم مي شوند. گاهي اوقات، شرکت وابسته تصميم مي گيرد با افشاي اينکه در ازاي فروش هايي که انجام مي دهد، کميسيون دريافت مي کند، با مصرف کننده روبرو شود. در مواقع ديگر ممکن است مصرف کننده کاملاً از زيرساخت بازاريابي وابسته پشت خريد خود غافل باشد.

 

در هر صورت، آنها به ندرت براي محصول خريداري شده از طريق بازاريابي وابسته هزينه بيشتري پرداخت مي کنند. سهم شرکت وابسته از سود در قيمت خرده فروشي لحاظ مي شود. مصرف کننده فرآيند خريد را تکميل مي کند و محصول را به طور معمول دريافت مي کند، بدون اينکه تحت تأثير سيستم بازاريابي وابسته که در آن بخش مهمي است، وارد شود.

 

بازاريابان وابسته چگونه حقوق مي گيرند؟

يک روش سريع و ارزان براي کسب درآمد بدون دردسر فروش واقعي يک محصول، بازاريابي وابسته براي کساني که به دنبال افزايش درآمد آنلاين خود هستند، جذابيت غيرقابل انکاري دارد. اما چگونه يک شرکت وابسته پس از پيوند دادن فروشنده به مصرف کننده پول دريافت مي کند؟

 

پاسخ مي تواند پيچيده شود.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 223 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:21

چگونه ماسک عسل بر روي صورت به پوست شما کمک مي کند؟

 

 

عسل ماده شيرين و چسبنده اي است که زنبورها توليد و در کندو ذخيره مي کنند.عسل در شکل طبيعي خود از طريق فعاليت آنزيم ها، مواد گياهي و باکتري هاي زنده با هم ترکيب مي شود تا يک عنصر قدرتمند با صدها کاربرد عملي ايجاد کند.

 

فرآيند منحصر به‌ فردي که عسل را ايجاد مي‌کند، آن را به ويژه براي مصارف آرايشي، مانند پاک کردن آکنه، التيام زخم‌ها و صاف کردن رنگ پوست، ارزشمند مي‌کند.

 

عسل خام و غير پاستوريزه داراي بيشترين پتانسيل براي کاربرد موضعي روي پوست است. به خواندن ادامه دهيد تا دريابيد که چگونه عسل را مي توان بر روي پوست صورت قرار داد و به پوست شما چه کمک هايي مي کند.

 

فوايد استفاده از عسل براي صورت

 

عسل خام سرشار از اجزاي مفيد براي پوست شما است، به خصوص اگر آکنه يا بيماري هاي پوستي خود ايمني مانند اگزما يا پسوريازيس داريد. حتي رشد بيش از حد کانديدا ممکن است با استفاده از عسل روي پوست شما کنترل شود.

 

عسل خام به تعادل باکتري هاي روي پوست شما کمک مي کند، که آن را به يک محصول عالي براي درمان آکنه تبديل مي کند. عسل گشنيز نهاوند به عنوان يک محصول ضد آکنه مورد مطالعه قرار گرفته است و به طور قابل توجهي موثرتر از ساير محصولات محبوب است.

 

عسل روند بهبود سلول هاي پوست شما را سرعت مي بخشد. اگر لکه‌ها يا شيوع اگزما داريد، عسل غيرپاستوريزه مي‌تواند بهبود را تسريع کرده و التهاب را کاهش دهد. عسل مانوکا در التيام سريع زخم ها آنقدر موثر است که اکنون توسط پزشکان در محيط هاي باليني استفاده مي شود.

 

عسل خام همچنين يک لايه بردار طبيعي است، به اين معني که استفاده از آن روي صورت، پوست هاي خشک و کدر را از بين مي برد و سلول هاي جديد پوست را در زير آن آشکار مي کند.

 

موارد استفاده از عسل براي صورت

 

استفاده از عسل روي صورت نسبتاً ساده است، اگرچه راه هاي مختلفي براي انجام آن وجود دارد.

 

عسل براي آکنه صورت، پسوريازيس و اگزما

 

عسل براي درمان بيماري‌هاي مزمن پوستي را مي‌توان با خمير يا با ماسک صورت که براي چند دقيقه روي پوست نگه مي‌داريد مورد استفاده قرار داد.

 

مهم ترين نکته در مورد استفاده از عسل براي درمان اين بيماري ها استفاده از عسل غير پاستوريزه مانند عسل گشنيز نهاوند است.

 

بسيار مهم است که عسلي که استفاده مي‌کنيد همچنان حاوي باکتري‌هاي سالم باشد تا موثر واقع شود. اين سيستم ايمني بدن شما را فعال مي کند و به بهبود التهاب و قرمزي کمک مي کند و همچنين لک ها را التيام مي بخشد.

 

يکي از راه‌هاي استفاده از عسل براي صورتتان اين است که آن را با مواد ديگر مخلوط کنيد تا يک  ماسک صورت تسکين دهنده ايجاد کنيد. قبل از انجام اين کار،تست عسل و ساير مواد تشکيل دهنده را انجام دهيد تا مطمئن شويد که واکنش آلرژيک نداريد.

 

مخلوطي از عسل خام و دارچين يک ترکيب آنتي اکسيداني و ضد ميکروبي قوي است

 

سه قسمت عسل و يک قسمت دارچين تازه آسياب شده يا خالص (دارچين واقعي) را مخلوط کرده و مخلوط را با استفاده از مايکروويو کمي گرم کنيد. روي پوست خود بماليد و بگذاريد اين ترکيب به مدت 8 تا 10 دقيقه بماند. با آب گرم کاملاً بشوييد و پوست خود را خشک کنيد. اگر به دارچين حساسيت داريد از آن استفاده نکنيد.

 

عسل براي روشن کننده و روشن کننده پوست

 

محققان ارتباط مستقيمي بين استفاده از عسل روي صورت و روشن کردن لکه هاي تيره يافته اند.

 

 از آنجايي که عسل خاصيت لايه برداري دارد، استفاده از آن بر روي صورت مي تواند سلول هاي مرده پوستي را که پوست شما را کدر مي کند، از بين ببرد. اين مي تواند پوست را روشن تر نشان دهد.

 

پس از شستن صورت با آب و صابون، عسل گشنيز يا انواع ديگري از عسل خام غير پاستوريزه را روي صورت خود بماليد. در صورت تمايل، عسل را با آب تصفيه شده رقيق کنيد تا چسبندگي کمتري داشته باشد و راحت‌تر حذف شود. قبل از شستشو، عسل را چند دقيقه روي پوست خود بگذاريد.

 

عسل براي محو شدن جاي زخم

 

عسل به روند بهبودي بدن شما کمک مي کند، که ممکن است به محو شدن جاي آکنه کمک کند. مي توانيد از عسل به عنوان يک درمان لکه بر روي جاي زخم استفاده کنيد، آن را هر روز يا يک روز در ميان به عنوان خمير در محل زخم خود بماليد.

 

همانطور که در بالا توضيح داده شد، اگر از ماسک هاي صورت عسل به عنوان بخشي از روتين زيبايي خود استفاده کنيد، ممکن است نتايج را مشاهده کنيد. به خاطر داشته باشيد که آنچه ما در مورد توانايي هاي شفابخش عسل مي دانيم محدود است و هنوز در حال توسعه است. يک مطالعه نشان داد که عسل ممکن است براي جاي زخم هاي ناشي از سوختگي و بريدگي هاي عميق نيز موثر باشد.

 

عوارض استفاده از عسل روي صورت

بعيد است که عسل در اکثر افراد واکنش آلرژيک ايجاد کند. اگر آلرژي شناخته شده اي به موارد زير داريد، بايد از هر يک از اين راه حل ها با احتياط استفاده کنيد:

 

  • گرده
  • کرفس
  • زهر زنبور عسل

 

هميشه محصولات جديد را روي ناحيه کوچکي از پوست خود که حداقل قابل مشاهده است آزمايش کنيد تا ببينيد آيا آلرژي داريد يا خير.

 

حتما قبل از رفتن به رختخواب عسل را از صورت خود پاک کنيد. عسل باقي مانده روي صورت شما مي تواند گرد و غبار و ساير مواد زائد را جذب کند که مي تواند باعث تشديد جوش هاي فعال شود.

 

غذاي آماده پوست

 

استفاده از عسل خام روي صورت مي تواند به عنوان درماني براي آکنه، جاي زخم و پوست هاي کدر يا خشک به کار گرفته شود.

 

عسل خام گرانتر از ساير انواع عسل است، اما در مقايسه با ساير لوازم آرايشي پوست صورت شما نسبتاً ارزان است.

 

محققان در حال تلاش براي يافتن اطلاعات بيشتر در مورد اينکه چگونه عسل مي‌تواند به روشن‌تر و شفاف‌تر شدن چهره شما کمک کند،هستند. تا زماني که آلرژي نداريد، دليلي وجود ندارد که آن را امتحان نکنيد.

براي اينکه بيشترين ميزان مواد آلي اين ماده ي سحر آميز را دريافت کنيد، خريد عسل طبيعي سوغات نهاوند را حتما در برنامه اين هفته تان قرار دهيد.

 

https://issuu.com/bobbymiller41

https://www.4shared.com/u/Y1vPebb7/BobbyMiller4.html

https://www.designnominees.com/profile/soghatnahavand

https://soghatnahavand.tumblr.com/

https://www.pubpub.org/user/bobby-miller-2

https://www.intensedebate.com/people/BobbyMiller41

https://www.meetup.com/members/356174741/

https://www.atlasobscura.com/users/bobbymiller4

https://edex.adobe.com/community/member/4aaL_VqT5

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 201 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:21

بلوک سيماني سبک

بلوک هاي سيماني سبک با جايگزيني شن و ماسه با خاک رس منبسط شده، شيل يا تخته سنگ ساخته مي شوند. خاک رس منبسط شده، شيل و تخته سنگ با خرد کردن مواد خام و حرارت دادن آنها تا حدود 2000 درجه فارنهايت (1093 درجه سانتيگراد) توليد مي شوند. در اين دما، به دليل توليد سريع گازهاي ناشي از احتراق مقادير کمي از مواد آلي محبوس شده در داخل، مواد پف مي‌کنند. يک بلوک سبک معمولي 10.0-12.7 کيلوگرم وزن دارد و براي ساخت ديوارها و پارتيشن هاي غير باربر استفاده مي شود. از سرباره کوره بلند منبسط شده و همچنين مواد طبيعي آتشفشاني مانند پوکه و اسکوريا براي ساخت بلوک هاي سبک استفاده مي شود.

علاوه بر اجزاي اصلي، مخلوط بتن مورد استفاده براي ساخت بلوک سيماني همچنين ممکن است حاوي مواد شيميايي مختلفي به نام مواد افزودني براي تغيير زمان پخت، افزايش مقاومت فشاري يا بهبود کارايي باشد. اين مخلوط ممکن است داراي رنگدانه‌هايي باشد تا به بلوک‌ها رنگي يکنواخت بدهد، يا سطح بلوک‌ها ممکن است با لعاب پخته‌اي پوشانده شود تا جلوه‌اي تزييني ايجاد کند يا محافظت در برابر حملات شيميايي ايجاد کند. لعاب ها معمولاً با چسب رزيني ترموست، ماسه سيليسي و رنگدانه هاي رنگي ساخته مي شوند.

بلوک سيماني استاندارد

در ساخت سازه و انتخاب مصالح مناسب براي پيشبرد پروژه، دو موضوع مهم و اساسي مطرح ميشود که محل پروژه و کاربري سازه از جمله اين موارد ميباشد. ويلا سازي از جمله پروژه هاي رايج در شهرهاي مختلف يا حومه شهرها مي باشد که به دليل وسعت فضا و شرايط اقليمي منطقه، بايد براي ساخت آن از مصالح مناسب و مقرون به صرفه استفاده شود. به دليل رواج بلوک سبک در صنعت ساختمان سازي، کاربرد بلوکهاي سبک در ويلا سازي  يا کاربرد بلوکهاي سيماني سبک در انبوه سازي، متناسب با شرايط آب و هوايي منطقه، قبل از ساخت پروژه مورد بررسي قرار ميگيرد.

قبل از هر چيز به تعريف ويلا و تفاوت اين سازه با منازل مسکوني معمولي مي پردازيم. ويلا به سازه اي مي گويند که در چهار طرف خود آزاد بوده و نما دارد. معمولا اين سازه ها در مناطق ييلاقي براي بهره مندي ساکنان از طبيعت، منظره و آب و هواي خوش منطقه ساخته ميشود. مصالحي که براي ساخت ويلا بايستي انتخاب شود، نبايد از ظرفيت حرارتي بالا برخوردار باشد، که البته باز اين موضوع، بسته به تغييرات آب و هوايي منطقه در طول شبانه روز و ميزان استفاده ساکنان از ويلا، مورد بررسي قرار ميگيرد.

 

ميزان استفاده از بلوک سيماني در پروژه‌هاي ساختماني

در واقع، در اکثر پروژه‌هاي ساختماني با توصيه مهندسين ساختمان، به دليل قيمت مناسب و کيفيت بالا، به‌صورت کاملا فراگير و تثبيت شده از اين محصول استفاده مي‌کنند.

 

بلوک سيماني سبک مخلوط سيمان، پوکه معدني و آب است که در ميکسر ملات توليد مي‌شود و در دستگاه‌هاي اتوماتيک جديد توليد و پرس مي‌شود، سپس به اتاق بخار جهت خشک شدن فرستاده مي‌شود.

بلوک استاندارد سبک، از با صرفه‌‌ترين و اصلي‌ترين مصالح ساختماني است. بلوک استاندارد از ترکيب سيمان، پوکه معدني يا ماسه‌ي ريزدانه و حباب‌هاي هوا با‌ اندازه‌هاي مختلف فرآوري مي‌گردد. بلوک‌‌ استاندارد سبک به‌ عنوان جايگزين اجر (خشت) با مزيت‌هاي بالا شده است.

بلوک استاندارد عمدتاً براي ديوارهاي غير باربر و به‌عنوان پرکننده در کف‌سازي و شيب‌بندي ساختمان‌ها قابل‌ بهره‌گيري است.

فناوري توليد بلوک استاندارد سبک در کارخانه بلوک‌زني از تکنولوژي‌هاي جديد در فرآوري ساختمان‌ها است.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:45

ايرلاين (خطوط هوايي) چيست؟

شرکت هواپيمايي يا شرکت هواپيمايي شرکتي است که علاوه بر حمل و نقل مسافر بر روي هواپيما، مديريت بار را نيز بر انجام مي دهد.

eee_9ctk.jpg

دامنه عمليات شرکت هاي هواپيمايي  شهران گشت معراج. بسيار گسترده است و مهم نيست که يک شرکت هواپيمايي بين المللي باشد يا يک شرکت هواپيمايي کوچک محلي، با اين حال، اين شرکت هواپيمايي طيف گسترده اي از فعاليت هاي مربوط به حمل و نقل مسافران و محموله ها را مديريت مي کند.

 

مسافران مي توانند بليط هاي خود را مستقيماً از خود شرکت هاي هواپيمايي خريداري کنند يا از عوامل خود در سراسر جهان بليط بخرند. يک برنامه پرواز منظم براي پروازها وجود دارد. صنعت هوانوردي پيشرفت قابل توجهي داشته است و در نتيجه شرکت هاي هواپيمايي تمام تلاش خود را براي راضي کردن مشتريان خود انجام مي دهند.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  ايرلاين معراج

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:54

نهال گردو يکي از محبوب ترين و پر سود ترين ارقام در کشور ميباشد، کاشت و بهره برداري اصولي از اين درخت ميتواند تضمين اقتصادي مناسب را داشته باشد. پس با ما همراه باشيد براي کسب اطلاعات بيشتر.

نحوه کاشت نهال گردو

بعد از خريد نهال نوبت به احداث باغ گردو و مراقبت‌هاي بعد از آن مي‌رسدنحوه کاشت درخت گردو داراي نکات مهمي است که در صورت عدم رعايت اصول و شيوه صحيح کاشت نهال، نتيجه مطلوب و قابل قبولي بدست نخواهيد آورد. اما شما با رعايت اصولي که در اين مقاله از سايت نهالستان اکين نهال ذکر مي شود، بهترين نحوه کاشت نهال گردو را فرا خواهيد گرفت.
آموزش روش کاشت نهال گردو در گلدان به اين مقاله اضافه شد.

کاشت نهال گردو در پاييز

بهترين فصل کاشت گردو در پاييز است چون ريشه گياهان به هواي خنک نياز دارند. همچنين در فصل پاييز و زمستان بارندگي زياد است و نياز آبي گياهان که در اوايل کاشت بسيار زياد است، برطرف مي‌شود.

نحوه کاشت نهال گردو

نحوه کاشت درخت گردو به اين شکل است که يک شب قبل از کاشت نهال، بايد آن ها را در آب قرار داده تا به اندازه کافي عمليات آبگيري توسط ريشه ها صورت پذيرد.
به ريشه ها خوب نگاه کنيد. اگر قسمتي از آن صدمه ديده، آن را با قيچي جدا و هرس کنيد. توجه داشته اشيد که ريشه ها هنگام تهيه سالم و سلامت باشند.

فاصنکته بسيار مهم در کاشت نهال گردو اين است که ريشه هاي نهال نبايد در معرض نور و هوا بگيرند، اگر زمان بيشتري براي عمليات چاله نياز داريد، حتما حواستان به اين نکته درباره ريشه ها باشد.
براي جلوگيري از قرارگيري ريشه با نور و هوا، دور آنها را با کيسه پلاستيکي سياه پوشانده يا بصور موقت در درون خاک يا ماسه قرار دهيد.له کاشت نهال را ?×? در نظر بگيريد و عمق چاله ها رو ?? سانت و عرض چاله ها رو ?? سانت بزنيد.

ته چاله يک بيل کود پهن کهنه با خاک قاطي کنيد و نهال را وسط چاله گذاشته و چاله را پر از خاک کنيد و يک سطل آب براي هر نهال بريزيددر اين مرحله کود شيميايي و … نزنيد.
دقيقا اوايل فصل بهار، از سر نهال ?? سانت با قيچي بزنيد و سپس با چسب باغباني بپوشانيد. به اين فکر نباشيد که نهال کوچک مي شود بلکه به فکر رشد خوب اندام هاي رويشي نهال باشيد.

از اوايل فروردين ماه تا اواخر ارديبهشت ماه هر دوازده روز يک بار و از اواخر ارديبهشت ماه تا اواخر شهريور ماه هر هفته يک بار آبياري کنيددقت کنيد هر نهالي که کاشته مي شود، سال اول و دوم به خوبي آن را آبياري کنيد.

اگر فضايي که در آن  کاشت نهال  را آغاز کرده ايد در معرض بادهاي  فراوان و سنگين است، در کنار نهال خود، چوب يا چوب هايي را در زمين فرو برده و آن را به نهال خود ببنديد.
اين عمل باعث مي شود که بادهاي شديد، به نهال آسيب نرسانند، گاهي ممکن است تا چند سال اين چوب ها، به نهال ها بسته بمانند.

روش کاشت نهال گردو در گلدان

روش کاشت نهال گردو در گلدان به اين صورت است که در قدم اول بايد گردوهاي سالم را به مدت 48 ساعت داخل آب نگه داري کرد. پس از اين مدت يک شکاف بالاي گردوها ايجاد کنيد.

حال نوبت به انتقال گردوها به داخل ظرف مي رسد. قبل از آن بايد ظرفي را با سنگ ريزه ها پر کنيد و گردوهاي مرطوب را روي سنگريزه ها بريزيد و روي آن‌ها يک دستمال مرطوب قراردهيد تا رطوبت به تمام گردوها برسد. براي اطمينان از اين مورد مي توانيد با آبپاش روي گردوها مقداري آب اسپري کنيد.

ظرف آماده شده را به مدت 1 ماه تا 45 روز کنار بگذاريد تا گردوها جوانه بزنند. پس از اين که گردوها جوانه زدند آن ها را به درون خاک منتقل کنيد و شاهد به بار نشستن گردوها باشيد. اين روش کاشت نهال گردو در گلدان بود که خيلي از همراهان نهالستان اکين درخواست آموزش آن را داشتند.

بهترين زمان کاشت نهال گردو

فصل پاييز زمان کاشت نهال گردو است. اگر بخواهيم به طور دقيق بهترين زمان کاشت نهال گردو را بيان کنيم، از اواخر فصل پاييز تا اوايل فصل بهار است. در اين زمان شرايط خاک و آب و هوا شرايط خوبي را براي کاشت نهال گردو دارد. با توجه به حساسيت نهال ها به سرما در فصل زمستان اقدام به کاشت نهال گردو نکنيد.

اقدامات مهم بعد از کاشت نهال گردو

حال که با نحوه کاشت درخت گردو آشنا شديد بايد بدانيد که بعد از کاشت نهال، اگر اين کارها را انجام ندهيد، نهال‌هاي خود را از دست مي‌دهيد.

?? کار اول: پس از کاشت نهال گردو چند ضربه محکم به زمين بزنيد تا خاک در محل سفت شود يا با جفت پاهايتان چاله نهال را سفت کنيد.

?? کار دوم: بعد از سفت کردن، درخت کاشته شده را حداقل ?? ليتر آب بدهيد. پس از يکي، دو ساعت از کاشت درخت، دوباره آن را آبياري کنيد. واقعا نمي توان ميزاني را براي آبياري همه نهال ها و در همه اقليم ها بيان کرد اما بايد آن را مرتب و با توجه به آب و هواي منطقه و نياز گونه درخت آبياري کنيد.

?? کار سوم: حتما در موقع کاشت نهال هاي اسفندماه، سرزني نهال را فراموش نکنيد. اگر نهال ها را سرزني نکنيد، احتمال خشگيدگي بالاست چون سرزني نهال باعث تحريک ريشه شده و نهال را مجبور به رشد مي کند.

اگر تا بحال سرزني انجام نداده ايد، براي نهال هاي ميوه از پيوند به بالا ?? سانت سرزني بصورت مورب بزنيد و بعد چسب باغباني به محل زخم بزنيد.

آبياري نهال گردو يکي از کارهاي مهم در زمان نگهداري و مراقبت از درخت گردو است. براي آشنايي بيشتر با ميزان ابياري نهال گردو، مقاله آبياري درخت گردو را مطالعه کنيد.

شرايط کاشت درخت گردو | شرايط کاشت نهال گردو

5 نکته مهم در شرايط کاشت درخت گردو وجود دارد که بدون توجه به آن‌ها کاشت و پرورش نهال گردو ممکن نيست.

  1. ارتفاع از سطح دريا

ارتفاع بالاتر از سطح دريا به معناي سردتر بودن منطقه جغرافيايي است. اگر در اين مناطق قصد کاشت نهال گردو را داريد، بايد ارقام مقاوم را انتخاب کنيد. خريد نهال گردو چندلر براي اين مناطق مناسب است.
اگر در  ارتفاع ???? تا ???? متر قصد کاشت درخت گردو را داريد، نهال گردو فرنور گزينه مناسبي است. گردوي مناسب ارتفاع 2000 متر فرنور است.

  1. ديرگل يا زود گل

نکته مهم ديگر در خريد نهال گردو دقت به ديرگل يا زود گل بودن نهال است. نهال هاي دير گل براي مناطق سرد مناسب‌تر هستند.

  1. زود بازده يا دير بازده

برخي از نهال‌هاي گردو مانند نهال گردو ژنوتيپ اکين نهال در سال اول شروع به محصول دهي مي‌کنند. برخي ديگر مانند نهال گردو چندلر، نهال گردو فرنور، نهال گردو پدرو و… نيز در سال اول و دوم شروع به محصول‌دهي مي‌کنند.
ميزان برداشت گردو آن‌ها در سال حدودا ?? تا ??? کيلوگرم گردوي خشک است.

  1. خاک مناسب
  1. درخت گردو در اکثر خاک‌ها به دليل مقاوم بودن قابليت رشد را دارد. خاک هاي شني و يا لومي، گزينه بسيار مناسبي براي کاشت درمقاومت در برابر آفات و بيماري ها

خاک مناسب براي کاشت نهال گردو

اولين نکته اي که درمورد بهترين مکان براي کاشت گردو بايد به آن دقت نمود، زمين و خاک آن استزميني که قرار است در آن نهال گردو کاشته شود بايد داراي خاک حاصلخير و غني باشد.
اگر فضاي زمين باغچه مانند است، بايد دقت کنيد که زمين عاري از هرگونه گچ، سيمان و بقاياي ساختمان باشد. سپس کاري که بايد انجام شود، غني کردن زمين و خاک مکان مربوطه است.

براي غني کردن خاک مناسب براي کاشت نهال گردو بايد مقداري خاک زراعي مرغوب از زمين زراعي يا مکاني مشابه تهيه کرد و سپس آن را با کود حيواني پوسيده به همراه ماسه به مقداري که حداقل يک متر و نيم از ارتفاع باغچه را در بر بگيرد، مخلوط کرد.

خاک مناسب براي کاشت نهال گردو

بايد توجه داشت اگر مقدار ماسه بيشتر از يک متر و نيم باشد، بهتر است. زيرا ريشه درختان، بيشتر از يک مترو نيم در اعماق زمين فرو مي روند که يکي از نکات بهترين مکان براي کاشت گردو نيز دقت به همين موضوع است.

تفاوت خاک زراعي مرغوب با نامرغوب

خاک زراعي خوب داراي رنگ تيره بوده و از قهوه اي و قرمز به سمت تيره و سياهي نزديک است. حتما دقت کنيد که خاک تهيه شده مرغوب باشد و از سطح زمين (حداکثر 30 سانتي متر) جمع آوري شود.

تفاوتلازم است بدانيد که خاک زراعي نامرغوب رنگي کمرنگ و متمايل به زردي و خاکستري دارد و در حالت خشک، چسبنده بوده و از هم جدا نمي شود، اما خاک زراعي مرغوب علاوه بر خصوصيات رنگي تيره که در بالا ذکر شد، به اين شکل است که اگر در مشت فشرده شود، ذرات آن بهم مي چسبد و با يک ضربه کوچک نيز از هم جدا شده و پودر مي شود.

عمق چاله براي کاشت نهال گردو

در کاشت نهال درختاني که ريشه طويل و درازي دارند مثل گلابي و نهال گردو پيوندي، نياز است که عمق و عرض چاله آن ها بيشتر باشد که مقدار و حدود آن 0.5 متر و عمق 75 سانتي متر است.

نکته: توجه داشته باشيد اين مقدار براي خاک بدون سنگلاخ مناسب است. در غير اين صورت براي رعايت اصول و شيوه صحيح کاشت نهال گردو، عمق آن را بايد بيشتر و حدود 2 متر افزايش دهيد.

در باغ ها بهتر است که چاله نهال گردو عميق تر باشد، زيرا نم و رطوبتي که در فصل بهار در چاله ها بوجود مي آيد، باعث تکثير موجوداتي ريز مي شود که بسيار براي خاک و نهال مفيد است.

نکات مهم در کاشت نهال گردو

  • محل قرار گيري پيوند بسيار مهم است. بعد از کندن خاک براي کاشت نهال گردو و آماده سازي شرايط مناسب کاشت، محل پيوند بايد حدود 15 سانتي متر از سطح خاک بالاتر باشد تا ريشه ها به طور مرتب در خاک قرار گيرند و درهم تنيده نشوند.
  • معمولاً مقداري خاک به شکل کله قند در انتهاي چاله نهال ريخته شده و ريشه هاي نهال را به طور مرتب روي آن قرار ميدهند. ريشه ها با خاک زهکشي پوشانده شده و مي توانيد ناحيه اطراف نهال ها را در يک کاسه شکل دهيد تا آب به خوبي حل گشته و در نهايت جذب ريشه شود.
  • نهال را عمود بر سطح زمين قرار دهيد و بررسي کنيد که از دو طرف نيز يکسان و تراز باشد.
  • قبل از آب دادن، معمولاً خاک اطراف گياهچه با يک ضربه پا فشرده گشته و فوراً آب گيري انجام مي شود. از آن پس بايد نهال ها آبياري شوند تا گياه ريشه هاي جديدي توليد کند و بيشترين ميزان رطوبت خاک را داشته باشد.

نکات مهم در کاشت نهال گردو

  • ارتفاع چاله ها بهتر هست ?? سانت و قطر ?? سانت باشد.
  • از ريختن کودهاي حيواني نپوسيده به شدت خودداري کنيد. (براي تقويت رشد بيشتر اندام هاي رويشي از اواخر فروردين ماه کودهاي شيميايي اطلاع خواهيم داد تا استفاده بکنيد)
  • دقت شود محل پيوندها حتما ?-?? سانت بالاتر از سطح خاک باشد.
  • موقع کاشت نهال گردو بايستي به شاخه اصلي (رنگ محافظ تنه) با قلم مويي رنگ آميزي بکنيد. اين رنگ را ميتونيد از محصولات کشاورزي تهيه کنيد.
  • براي زمين‌هايي که طريقه آبياري درخت گردو بصورت غرقابي است و قطره اي نيست، حتما براي هر نهال تشتک درست بکنيد تا موقع آبياري نهال گردو، آب با تنه نهال برخورد نکند و باعث آفت و پوسيدگي طوقه نشود.
  • آبياري نهال گردو بلافاصله پس از کاشت بايد انجام شود.
  • فواصل استاندارد براي کاشت نهال هاي مجموعه اکين نهال به ترتيب زير است:
    کاشت گردو پيوندي: ?×? متر
    کاشت گردو ژنوتيپ: ?×?
    کاشت انگور: ?×?.?
    کاشت بادام: ?×? يا ?×?
    کاشت گيلاس، آلبالو و زردآلو: ?×? يا ?×?
    کاشت سيب، گلابي و به: ?×?
    کاشت هلو و شليل: ?×?

چالکود درخت گردو

زماني که درخت در حالت استراحت و خواب زمستانه است (يعني از اواسط پاييز تا اواخر زمستان) چالکود درخت گردو را مي توان انجام داد.
چالکود را بايد در قسمت سايه انداز درخت و با عمق چاله ?? سانت ايجاد کرد که در ويديو به طور دقيق، محل ايجاد چالکود نشان داده شده است.
مناسب ترين کود براي چالکود (محتويات چالکود) کود پوسيده گاوي و کود گوگرد بنتونيت دار است

نکات بسيار مهم درباره چال کود درختان

در ادامه دو نکته مهم که سؤال بسياري از باغداران عزيز است را موردبررسي قرار مي‌دهيم.

داخل چال کود چي بريزيم؟

يکي از مهم‌ترين عناصري که در خاک است مواد آلي است که در کودهاي دامي و ورمي کمپوست وجود دارد.
بهترين موادي که مي‌توان داخل چال کود ريخت، ورمي کمپوست است. البته ورمي کمپوست نسبت به کود دامي تا 5 برابر گران‌تر است ولي به همان اندازه کيفيت و مزاياي بيشتري دارد. اما اگر صرفه اقتصادي ندارد مي‌توانيد از کود دامي کاملاً پوسيده استفاده کنيد.

آيا مي‌توان کود را نپوسيده داخل چال کود بريزيم؟

به دو دليل نمي‌توان کود نپوسيده را داخل چال کود ريخت.

اول اينکه که فعاليت پوسيدن گرمازا است، وقتي کود نپوسيده داخل چال کود بريزيد اين گرما کنار ريشه ممکن است، ريشه را بسوزاند.

دوم اينکه براي پوسيدن نياز به نيتروژن است و نيتروژني که قرار است ريشه مصرف کند، کود براي پوسيدن خودش استفاده مي‌کند.

 رمز پويايي نهال

براي موفقيت در کاشت نهال گردو ابتدا ريشه آن ها را قبل از کاشت، به مواد چسبنده و ضد عفوني کننده آغشته مي کنند. به اين فرايند پراليناژ گفته مي شود. يک بشکه 100 ليتري تهيه کنيد و درون آن آب بريزيد.

سپس 6 کيلوگرم پهن الک شده و 9 کيلوگرم رس الک شده به همراه 31 گرم سم قارچ کش مثل بنوميل را با آن مخلوط نماييد. قبل از کاشت نهال خود، ريشه ها را به آين ماده آغشته کرده و سپس فرايند کاشت را ادامه دهيد.

مهم ترين فوايد پراليناژ

مهم ترين مزاياي اجراي پراليناژ اين موارد است:

حفاظت فيزيکي از ريشه‌ها

جلوگيري از کاهش رطوبت و خشکيدگي ريشه‌ها در طي عمليات انتقال و کاشت نهال

به وجود آمدن فضايي رابط ميان ريشه و خاک (فضاي ايجاد شده باعث بهبود تبادل مواد غذايي و آب ميان ريشه و خاک مي‌گردد)

جذب رطوبت و حفظ آن توسط ريشه‌هاي جوان

تحريک رشد ريشه که منجر به حيات و مستقر شدن نهال در خاک مي گردد

جمع بندي؛ کاشت درخت گردو

همان طور که ميدانيد بهترين آب و هوا و شرايط براي پرورش نهال گردو، آب و هواي سردسيري و زمستاني است.
بعد از اينکه بهترين نهالستان را براي خريد محصول مورد نظر خود انتخاب کرديد، ميتوانيد از مشاورين و مهندسين کشاورزي نهالستان مورد نظر براي کاشت هر چه بهتر محصول خود کمک بگيريد تا بتوانيد در سريع ترين زمان ممکن بهترين محصول و با باردهي بالا را داشته باشيد.

مشاوره رايگان کاشت نهال

نهالستان اکين نهال  در مياندوآب با مجوز رسمي از جهاد کشاورزي خدماتي همچون خريد نهال گردو و فروش نهال هاي شناسنامه دار را با ضمانت بازگشت کالا در اختيار باغداران قرار ميدهد.
علاوه بر فروش نهال هاي انگور، بادام و گردو، از ديگر خدماتي که در نهالستان اکين نهال انجام مي‌شود، ارائه مشاوره به کشاورزان عزيز براي کاشت نهال و راه اندازي و احداث باغ است.
نهالستان اکين نهال در تمام روزهاي هفته و در تايم کاري به سوالات شما در زمينه کاشت نهال پاسخ خواهند داد، براي کسب اطلاعات بيشتر با ما در ارتباط باشيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 155 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:35

تعرف على العطور الشعبية

 

هناك العديد من ماركات العطور والكولونيا ذات السمعة الطيبة في الوقت الحالي ، لكن بعضها يحظى بشعبية كبيرة. يمكنك أن ترى شعبية هذه الماركات والعطور بين الناس وبائعي مستحضرات التجميل. تقع العطور التي غالبًا ما تشمها بين مختلف الأشخاص أو العلامات التجارية التي يقدمها البائعون لك باعتبارها العطور الأكثر مبيعًا في هذه الفئة.

 

أشهر عطور الرجال

 

من أجل أن يكون لديك الخيار الأنسب ، فإنه يقدم 8 ماركات مختلفة من أفضل وأشهر العطور الرجالية في العالم. ابقي على اتصال.

 

 

عطر Noir Black Lalique

 

Lalique هي واحدة من أشهر العلامات التجارية للعطور الرجالية وذات السمعة الطيبة والتي بدأت عملها في هذا القرن الجديد وعمرها أقل من عقدين. عطر Lalique Black Neur Men Eau de Toilette ، برائحته الخشبية والعطرية ، جذاب للغاية للرجال لدرجة أن الكثير من الناس حول العالم يستخدمونه.

 

إذا كنت مهتمًا بالروائح الحارة والمرة ، فاختر Noir Black Lalique دون تأخير.

 

هذا العطر مناسب جدا لفصلي الخريف والشتاء. نقطة أخرى مثيرة للاهتمام في هذه العبوة الجذابة هي أنها جعلت هذا المنتج علامة تجارية مشهورة.

ماء تواليت للرجال Souge Dior

 

إذا كنت تبحث عن عطر شهير يمكن استخدامه طوال أيام السنة ، فإن هذا العطر يعد خيارًا مناسبًا جدًا. أحد الأسباب التي نوصي بها بشراء العطر المذكور هو أن رائحته الجذابة باردة وحامضة ومرة ??وبالتالي يمكن أن تغطي مجموعة واسعة من الأذواق.

 

يحتوي ماء تواليت Souge Dior للرجال على مكونات طبيعية توفر عطرًا أصليًا للمستهلك ويمكن استخدامه في بيئات العمل والمناسبات الرسمية. جذبت المتانة العالية لعطر سوج ديور للرجال انتباه الكثيرين وأصبح أحد أكثر العطور شعبية بين الرجال.

 

 

ماء تواليت رجالي ليجند أوف مونت بلانك

 

إذا كانت لديك شخصية مريحة وترغب في إظهار ذلك في عطرك ، يمكنك استخدام هذا العطر. يتمتع ذا ليجند اوف مونت بلانك او دي تواليت للرجال ببنية طبيعية ورائحة لطيفة ، وهذا هو سبب ازدياد محبي هذا العطر يوما بعد يوم في جميع أنحاء العالم.

 

نوع العطر المستخدم في Legend of Mont Blanc Men Eau de Toilette بارد وحامض ومرير ، وهو مناسب جدًا لفصلي الربيع والصيف. من المميزات الشيقة لهذا العطر انتشار الرائحة التي استطاعت جذب انتباه المستهلكين.

 

خلاصة العطر الأسود للرجال حزمة جديدة لورين ميزون

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر من نوع الخشب الشرقي ، والتي يمكن تصنيفها ضمن مجموعة العطور الدافئة والمرة.

 

يستخدم هذا العطر في الغالب في فصلي الربيع والصيف. يستخدم عطر خلاصة بلاك عود لورين ميزون للرجال نفحات من جوزة الطيب والبخور والكمون ، والتي توفر عطرًا فريدًا للمستهلك. يصلح هذا العطر لحضور التجمعات المختلفة ويمكنك استخدامه في أماكن مختلفة.

 

عطر رجالي أو دي بارفان بيجاسوس دي مارلي

 

من الآمن القول أن هذا العطر من أفضل العطور الشرقية التي تنتجها هذه الشركة الفرنسية ومتاح لمحبي روائح الفانيليا. يمكن أن تدل الرائحة الدافئة والمرة لهذا العطر على وجودك في أي حفلة ويوصى باستخدام هذا العطر في الخريف والشتاء.

 

التصميم الجميل لهذا العطر جذاب للغاية للوهلة الأولى ، لكن شراء العطر المذكور ليس له هذه الميزة فقط ، وإلى جانب التصميم الجميل ، فإن متانته عالية جدًا أيضًا ، ويمكنك التأكد من أنه من خلال تحضير هذا المنتج ، هو منتج قيم.

 

عطر أونتوس للرجال أو دي بارفان كريد

 

إذا كنت تبحث عن عطر رجالي مناسب لهذا اليوم ، يمكنك اختيار هذا العطر. الرائحة المستخدمة في هذا العطر من الفواكه والنباتات العطرة ، في النوتة الأولية التي يتم فيها استنشاق البرتقال ، والعنب الأسود ، والأناناس ، والتفاح الأخضر ، وفي قلب العطر يمكنك أن تشعر برائحة الباتشولي والورد والياسمين.

 

كما تمنح النوتة النهائية المستهلك تجربة فريدة برائحة المسك والعنبر والأوكوموس والفانيليا. يتميز عطر أونتوس كريد للرجال برائحة معتدلة (متوازنة) ومرة ??وحلوة يمكنك استخدامها في جميع الفصول.

ماء عطر للرجال ون مليون برايف باكو رابان

 

إسبانيا هي أصل أحد العطور الأكثر شعبية في عالم الرجال هذه الأيام ، حيث تم استخدام الروائح الشرقية والحارة والحلوة والدافئة ، والتي يمكن أن يكون مذاق كثير من الرجال. في الهيكل الأولي لهذا العطر ، تم استخدام الحمضيات ، والعلكة ، والنباتات العطرية ، والدخان ، والتوابل ، والخشب ، مما يشير إلى أننا نواجه رائحة دافئة ومرة ??وحلوة.

 

اجتذبت العبوات المختلفة لهذا العطر انتباه المستخدمين ولها شكل يشبه سبيكة الذهب التي اشتريت منها بالفعل منتجًا ذهبيًا ثمينًا عن طريق شراء العطر المذكور. عطر One Million Prive Paco Raban Men Eau de Parfum هو منتج فريد برائحته طويلة الأمد وانتشاره العالي.

 

ماء عطر للرجال Interload Waves

 

هذا العطر من العطور التي يتم إنتاجها في الدول العربية وله متانة عالية جدا. بلد منشأ Men Eau de Parfum Interlude Amvaj هو عمان ، وهذا العطر له رائحة عالية ، إلى جانب متانته العالية ، مما أدى إلى زيادة قيمة شراء المنتج بشكل كبير.

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر دافئة ومرّة وحلوة وهي مناسبة جدًا للاستخدام في الخريف والشتاء. في تحضير هذا العطر ، تم استخدام روائح الزهور والجلود والنباتات العطرية وخشب الصندل ، والتي يمكن أن تكون مناسبة لأذواق كثير من الناس.

 

ماء تواليت للرجال من ليلى حاتمي

 

كما تعلمون ، دخل مشاهير إيرانيون عالم العطور لبعض الوقت ، وبعضهم لديه عطور معطرة ودائمة بأسمائهم الخاصة ؛ أحد هذه الأسماء هو Leila Hatami Men's Eau de Toilette. يعتبر هذا العطر من العطور المرة في فئة السعر الاقتصادي.

 

ينصح بشدة للرجال في منتصف العمر لاستخدامه في المواسم الحارة. يتميز هذا العطر الرجالي الجذاب برائحة البرتقال والفلفل الأسود والهيل في النوتة الأولى. ثم يصل إلى المكونات الفاكهية للبلاك بيري والتفاح الأخضر والنعناع وينتهي أخيرًا بالمكونات النهائية من الطحالب والعنبر ونجيل الهند.

 

للرجال ماء تواليت

 

نويد محمد زاده من المشاهير الإيرانيين الآخرين الذين يوجد عطرهم في مجموعة العطور الشعبية والأكثر مبيعًا. تحظى نافيد بشعبية كبيرة بين المعجبين الشباب من خلال تقديم عطرين للرجال والنساء بنفس شكل الزجاج وعبوته.

 

يبدأ ماء تواليت للرجال من نافيد محمد زاده مع النفحات الأولية من أوراق البنفسج والريحان والبرغموت ، وينتهي بالنوتة الوسطى باستثناء الفلفل الهندي والوردي ، وينتهي بنوتة نهائية شهيرة لنجيل الهند الهندي الشهير.

 

هذا العطر مناسب أيضًا للشباب ويمكن استخدامه أيضًا في الفصول الأربعة.

 

سعر ماء تواليت For Him الرجالي في الدرجة الاقتصادية ويمكنك فتح حساب عليه كعطر يومي رخيص.

منبع :

https://anieh.com/

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/juanstewart4/

https://anieh818452039.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/Idea/rupnem/%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%86%D8%A7%D9%8A%D8%A9_%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B4%D8%B1%D8%A9_%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B9%D8%B1/

https://myspace.com/juanstewart4

https://unsplash.com/@juanstewart4

https://www.liveinteet.ru/stat/anieh.com/

https://www.pinterest.com/juanstewart4/_saved/

https://www.behance.net/juanstewart

https://disqus.com/by/juanstewart4/about/

https://en.gravatar.com/anieh22

https://www.ted.com/profiles/32889374

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 156 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:21

چيپ تصوير CMOS در دوربين مداربسته

CMOS يا (Complementary metal oxide semiconductor)، چيپ تصاوير در دوربينهاي مدار بسته و يا تجهيزات تصويربرداري است. عملکرد چيپ تصوير CMOS مشابه دستگاه هاي توليد برق خورشيدي است. بدين صورت که يک تراشه وظيفه ي تبديل نور به ولتاژ را در پيکسل هاي حسگر انجام مي دهد. از مزيتهاي چيپ تصوير CMOS در دوربين مدار بسته، مي توان به مصرف انرژي کمتر، قيمت مناسب و سرعت عملکرد بالا در ثبت و پردازش تصاوير اشاره کرد

 

تفاوت چيپ تصوير CMOS با CCD در چيست؟

دو سنسور CMOS و CCD شامل فتوديودهايي هستند که در پنل هاي خورشيدي نيز  استفاده مي شود. اساسا هم تمام وظايف آنها يکسان است. اين دو سنسور نور را به الکترون تبديل و در نهايت به تصاوير قابل نمايش تبديل مي کنند.

اما CCDها در مقايسه با CMOSها در تاريکي، حساسيت بيشتري نسبت به نور دارند. در نتيجه تصاوير را با کيفيت بهتري در محيط هاي کم نور ثبت مي کنند. سرعت پردازش تصوير در اين تکنولوژي با کندي همراه است. همچنين به دليل گرمايي که در هنگام پردازش توليد مي کند، سبب کاهش کيفيت تصاوير مي شود.

علاوه بر اين مصرف بالاي انرژي، گران قيمت بودن آن و همچنين عملکردي مشابه CMOSها، باعث شده است تا CMOSها طرفداران بيشتري پيدا کنند. اغلب از اين نوع تکنولوژي در دوربين هاي مدار بسته هايک ويژن استفاده شود. از طرفي اين فناوري توانسته با پيشرفت هاي روز افزون، سبب افزايش کيفيت تصاوير و عملکرد بهتر شود.

  1. https://hiktejarat.com/product/nx-dvr108-t1/
  1. https://hiktejarat.com/product/دستگاه-ذخيره-سازي-تصاوير-ويدئويي-16-کانا/
  1. https://hiktejarat.com/دوربين-مداربسته-مخفي/
  1. https://hiktejarat.com/hikvisionvsavigilon/

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:32

نقش مهم فايروال ها در امنيت شبکه سازماني و اطلاعات شرکتي شما

 

در اين مقاله به نقش مهم فايروال ها در امنيت و همچنين مزاياي آن خواهيم پرداخت. با پيشروي بيشتر دنياي تجارت به سمت ديجيتالي شدن، تمرکز سازمان هاي آينده نگر بر امنيت سيستم هاي خود در برابر تهديدات، يک ضرورت به شمار مي آيد. يکي از روش هاي رسيدن به اين امنيت که از اوايل دهه 1980 به کار گرفته مي شود، استفاده از فايروال ها  مي‌باشد.

ديهي است به مرور زمان و با پيشرفت حملات، روش هايي که سازمان ها به منظور محافظت از تجارت خود در پيش مي گيرند نيز مي بايست تغيير کرده و به روز شوند. قابل ذکراست  که Next Generation Firewalls  يا همان NGFW ها که در دنياي ديجيتالي امروز، به عنوان جديدترين روش به منظور محافظت از بيزينس ارائه شده، قادر است با ادغام برترين بخش هاي تکنولوژي گذشته با فناوري هاي روز دنيا، عملکردي بهينه در حوزه امنيت ارائه کند.

بيشتر بخوانيد : معرفي فايروال هاي امنيتي فورتي نت مناسب با شرکت و کسب و کار سازماني شما

پنج مورد از برترين مزاياي فايروال (firewall)

آگاهي و شناخت از  فايروال ، نخستين گام در راستاي رشد سالم و ايمن کسب و کار و تجارت شما در عصر ديجيتالي محسوب مي شود. حتي اکر بخش کوچکي از تجارت شما بر تکنولوژي و شبکه متکي باشد، باز هم رعايت ، يک امر مهم به حساب مي آيد. در صورت بروز تهديدات، بدافزارها (malware) و هکرهايي که سعي بر دسترسي به داده ها و سيستم هاي شما دارند، اين فايروال است که نقش اولين خط دفاعي را ايفا مي کند. از اين جا مي توان به اهميت فوق العاده آن پي برد.

  •  Monitors Network Traffic (نظارت بر ترافيک شبکه)

نظارت بر ترافيک شبکه يکي از مهم ترين مزاياي امنيتي firewallها مي باشد. قابل ذکر است داده هاي ورودي و خروجي از سيستم هاي سازمان، قادر به ايجاد فرصت هايي براي تهديد و به خطر انداختن عملکرد سازمان هامي باشند. حال فايروال ها با قدرت نظارت و پردازش ترافيک شبکه و با کمک قوانين و فيلترهاي از پيش تعيين شده، اقدامات امنيتي را انجام مي دهند. در ضمن شما مي توانيد با کمک يک تيم IT مجرب، سطح محافظت از سيستم هاي خود بر اساس ديتاي ورودي و خروجي از فاايروال را مديريت نماييد.

 Stops Virus Attacks (متوقف ساختن حملات ويروسي)

هيچ تهديدي نمي تواند سريع تر و سخت از حملات ويروسي، منجر به بروز مشکل و از کار افتادگي عملکرد ديجيتالي گردد. روزانه صدها هزار تهديد جديد گسترش مي يابد، از اين رو يک سيستم دفاعي به منظور برقراري محافظت از داده ها، بسيار مهم و حياتي مي باشد. يکي از مشهودترين مزاياي فايروال ها، قابليت کنترل و نظارت بر نقاط ورودي سيستم ها جهت جلوگيري از حملات ويروسي مي باشد. هزينه خسارات ناشي از حملات ويروسي بسته به نوع آن ويروس ، معمولا بسيار بالا خواهد بود.

  • Prevents Hacking  (جلوگيري از هک شدن)

متاسفانه با پيشرفت روند مشاغل به سمت ديجيتالي شدن، شاهد فعاليت بيشتر مهاجمان و هکرها مي باشيم. از طرفي با افزايش ، فايروال ها اهميت فوق العاده اي پيدا مي کنند، زيرا فايروال ها قادر هستند به بهترين شکل ممکن مانع از دسترسي هاي غيرمجاز به داده ها، ايميل ها، سيستم ها و غيره گردند. حتي مي توان گفت يک فايروال (firewall) مي تواند فعاليت هاي هکرها را به طور کامل مسدود نموده و يا مانع آن ها در انتخاب يک هدف در دسترس تر گردد.

  • Stops Spyware (متوقف ساختن جاسوس افزارها)

در اين دنياي داده محور، بزرگ ترين مزيت مورد نياز، متوقف ساختن جاسوس افزارها (spyware) مي باشد تا  امکان دسترسي به سيستم ها را مسدود نمايند. با پيچيده تر شدن و غير قابل نفوذتر شدن سيستم ها، نقاط ورودي براي مجرمان سايبري به منظور دسترسي به داده ها نيز افزايش مي يابد. يکي از رايج ترين روش هايي که افراد غير مجاز به منظور دسترسي به داده ها استفاده مي کنند، به کارگيري spywareها (جاسوس افزار) و malwareها (بدافزارها) مي باشد. به طور کلي اين نرم افزارهاي مخرب با هدف ورود به سيستم سازمان ها، کنترل رايانه ها و همچنين سرقت داده ها طراحي شده اند. لازم به يادآوري است که فايروال ها در مسدود کردن اين نرم افزارهاي مخرب، کمک شاياني مي نمايد.

  • Promotes Privacy  (حفظ حريم خصوصي)

يکي از مزاياي اساسي استفاده از فايروال ها، حفظ حريم خصوصي مي باشد. هر سازماني با کمک فايروال قادر به ايمن نگه داشتن داده هاي خود و مشتريان و در نتيجه جلب اعتماد آن ها مي باشد. بديهي است تا زماني که روش هاي بسياري براي جلوگيري از نفوذ در دسترس مي باشد، از دست دادن داده ها يک سهل انگاري بزرگ به شمار مي رود. به علاوه، از سيستم هاي به روز data-protection مي توان به عنوان يک مزيت رقابتي در فروش براي مشتريان استفاده کرد. از اين مزيت بزرگ مي توان در راستاي افزايش داده هاي مهم و حياتي استفاده نمود.

 معايب فايروال هاي نسل اوليه

متاسفانه راه حل هاي سنتي داراي محدوديت ها و اشکالاتي بودند. اين امکان وجود دارد که اين ايرادات و اشکالات فايروال هاي سنتي را به خطر بياندازند و همچنين باعث بروز مشکلاتي در منابع امنيت سازماني  مي گردند. اگرچه در اکثر مواقع بودن فايروال هاي سنتي بهتر از نبودن آن ها است، ولي بايد مواردي مانند فشار وارده بر تيم IT، سرعت شبکه و بودجه امنيت ديجيتال را نيز محاسبه نمود.

  • Application Awareness Limitations  يا محدوديت هاي آگاهي از برنامه ها

يکي از معايب فايروال هاي ابتدايي اين است که قدرت پردازش و بازرسي دقيق را نسبت به NGFW  در استفاده از برنامه ها  (application)وجود ندارد. لازم به ذکر است NGFW اين امکان را به کاربران مي دهد که برنامه هاي در حال استفاده در شبکه را مشاهده نمايند و همچنين امکان کنترل آن برنامه ها و محدود کردن استفاده از آن ها را نيز فراهم مي کند. اما انعطاف پذيري در کنترل برنامه ها توسط فايروال هاي سنتي امکان پذير نمي باشد.

  •  Issues with Network Speed ( مشکلات مربوط به سرعت شبکه)

بسياري از فايروال هاي ابتدايي در بخش   داراي محدوديت هاي فراواني هستند که اين امر منجر به افزايش ترافيک و در نهايت پايين آمدن سرعت شبکه و همچنين افزايش هزينه ها خواهد شد. در ضمن براي عملياتي که نياز به مقياس پذيري دارند، Policy ها و پروتکل هاي امنيتي ديگري اضافه مي شود که اين امر را نمي توان ايده آل دانست.

·

  • Logistical Drawbacks  (ايرادات لجستيکي)

بسياري از فايروال هاي سنتي قادر نيستند خود را با بخش هاي در حال تغيير سيستم و عملکردهاي سازماني تطبيق دهند. بنابراين به مديريت و نگهداري گسترده نياز دارند و در تلاش هستند که خود را با فضاي ابري تطبيق دهند.

به علاوه، مديريت قوانين و سياست هاي اجرا شده در يک شبکه اصلي مي تواند خسته کننده باشد و در نتيجه باعث شود به بخش هاي فناوري اطلاعات فشار وارد شود. اين امر باعث به وجود آمدن راه هايي جهت نفوذ و همچنين محدوديت هاي عملکردي مي گردد.

  •  Lack of Evolution Capabilities  يا عدم توانايي در تکامل

چشم اندازهاي امنيتي همواره با ظهور تهديدات جديد در حال تغيير است. تقريبا غير ممکن است که بتوان بدون ايجاد تغييرات و اعمال محدوديت هاي سنگين بر روي توانايي هاي تيم يا بيزينس، به ايجاد محافظت موثر دست يافت. از طرفي نصب مجدد برنامه هاي محافظتي جديد در هر سيستم، علاوه بر اين که هزينه بالايي دارد، وقت گير است و همچنين با  سيستم هاي محافظتي منسوخ و ناقص خود، فرصت هايي را براي آسيب پذيري ايجاد مي کند.

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 17:02

تکنولوژي ANR دوربين هايک ويژن

شرکت هاي فعال در زمينه توليد دوربين هاي مداربسته هر کدام جهت ارتقا محصولات خود دست به ايجاد ابتکاراتي مي زنند. يکي از اين ابتکارات اقدامي است که شرکت هايک ويژن براي رفع مشکل قطع ارتباط ميان دوربين و دستگاه ضبط و از دست رفتن تصاوير دوربين مداربسته در مورد محصولات خود بکار گرفته است. در اين تکنولوژي با استفاده از يک برد ذخيره سازي MicroSD که در دوربين هاي مداربسته تحت شبکه  هايک ويژن تعبيه مي گردد، اين مشکل حل مي شود. اين کار به کمک تکنولوژي ANR و يا Automatic Network Recovery انجام مي شود. در تکنولوژي ANR، دوربين مداربسته به صورت موقت خود به تنهايي به يک سيستم ضبط کننده اطلاعات تبديل مي شود که در صورت قطع ارتباطش با دستگاه ضبط نيز به کار خود بدون هيچگونه مشکلي ادامه مي دهد و تصاوير را ثبت و ضبط مي کند. بعد از آنکه مشکل برطرف شد و ارتباط دوربين ها با دستگاه ضبط NVR هايک ويژن مجددا برقرار گرديد دوربين از روي اطلاعاتي که در اين مدت بر روي حافظه خود ذخيره نموده است يک کپي براي دستگاه ضبط مي فرستد. بدين ترتيب تصاويري که در آن بازه زماني توسط دستگاه ضبط ذخيره نشده اند توسط دوربين پر مي شود.

شود

کاربرد تکنولوژي ANR هايک ويژن

برخي اوقات پيش مي آيد که محل کسب و کار يا منزل شما مورد سرقت واقع شده يا جرمي در آن صورت مي گيرد. جاي نگراني نيست چون محل کارتان زير پوشش دوربين هاي مداربسته قرار داشته است. اما هنگامي که براي بررسي تصاوير به سراغ تصاوير ضبط شده در سيستم مداربسته خود مي رويد متوجه مي شويد که قسمتي از تصاوير را از دست داده ايد. با بررسي بيشتر متوجه مي گرديد که در ساعاتي از شب ارتباط دوربين مداربسته با دستگاه ضبط کننده قطع شده است و مشخص نيست که اين قطعي توسط شخص انجام شده يا سهوي و غير مترقبه بوده است.

اين يک اشکال و نارسايي بزرگ در يک سيستم مداربسته بوده و عملا کارايي آن را زير سوال مي برد زيرا شما تمام هزينه هاي لازم را براي برقراري امنيت در محيط کسب و کار يا منزل خود صرف نموده ايد اما نتيجه دلخواه را مشاهده نکرده ايد. همچنين با اينکه تمامي اجزاي مهم سيستم در جاي خود قرار داشته اند ولي باز هم مورد دستکاري شخص و يا اشخاصي قرار گرفته اند.

شود

مهم ترين دلايل غيرعمدي قطع ارتباط بين دوربين و NVR

  • اشکال در عملکرد سوئيچ شبکه هايک ويژن: يکي از راه هاي ارتباطي ميان دوربين و NVR، سوئيچ ها هستند ممکن است بر اثر اختلال در عملکرد سوئيچ اين ارتباط قطع گردد.
  • وقوع اختلال در کارکرد صحيح دستگاه NVR: ممکن است بر اثر تنظيمات نادرست، اشکال در کابل کشي، ضربات عمدي يا سهوي و… عملکرد دستگاه  دچار نقص گردد.
  • نقص در کابل شبکه هايک ويژن: وجود هر گونه نارسايي در کابل هاي شبکه که ارتباط دهنده گان اصلي ميان دوربين و NVR هستند منجر به از دست رفتن تصاوير مي گردد.
 

 

شود

نحوه تنظيم کردن عملکرد  ANR

نحوه فعال کردن اين ويژگي براي دوربين مداربسته هايک ويژن بسيار آسان بوده و تنها کافي است مطابق مسير زير انجام گردد:


Web configuration > Storage > Schedule Settings > Advanced

پس از انجام عمليات ذکر شده مي بايست تيک فعالسازي Enable ANR را بزنيد. توصيه مي گردد براي دستيابي به حداکثر بازده در اين روش از حالت Pre-record نيز استفاده نمائيد. هنگامي که اين قابليت را فعال مي کنيد دوربين درست لحظه اي پيش از قطع ارتباطش با دستگاه ضبط اقدام به ضبط تصاوير مي کند با اين روش حتي اين امکان نيز وجود دارد که تصوير عامل خرابکار(در صورت وجود) نيز ضبط گردد. در اين قابليت هيچگونه محدوديتي در تعداد دوربين ها وجود نخواهد داشت. اما شرط بازدهي اين روش اين است که تمامي دوربين ها از اين تکنولوژي پشتيباني نموده و مجهز به کارت حافظه MicroSD  باشند.

شود

نکته کليدي درباره برق دوربين ها

پيش شرط مهم در بازده صد درصدي تکنولوژي ANR اين است که برق دوربين ها همواره تامين باشد و هيچگونه قطعي نداشته باشند. اين نکته بسيار مهمي است که شايد ساده بنظر برسد اما در صورتيکه تمام جوانب و احتياط هاي لازم در آن رعايت نگردد عملا وجود قابليت ANR بيهوده مي گردد. همانطور که مي دانيد در برخي از بسترسازي هاي سيستم مداربسته برق دوربين ها از طريق سوئيچ POE و دستگاه NVR تامين مي گردد. وجود فناوري POE يک مزيت بسيار مهم و کارآمد مححسوب مي گردد. اما بايد اين را نيز در نظر بگيريد که چنانچه دستگاه NVR به هر دليلي از کار بيفتد عملا کار دوربين ها را نيز دچار اختلال مي کند و وجود قابليت ANR فايده اي نخواد داشت. به همين دليل، چنانچه مايل به استفاده از تکنولوژي ANR هستيد، بهتر است از منبع تغذيه هاي جداگانه براي هر دوربين استفاده کنيد.

شود

N + 1 راه حلي براي افزايش بازده سيستم

ANR يک قابليت ويژه و کارآمد است. علي الخصوص زماني که سيستم مداربسته شما در مکاني با احتمال وقوع خرابکاري و يا دستکاري بالا راه اندازي شده باشد. اما مشکلاتي نيز بر سر راه آن وجود دارد مشکلاتي از قبيل نياز به فضاي ذخيره سازي بيشتر از آن چيزي که کارت هاي حافظه دوربين ها در اختيار دارند و يا هزينه هاي زياد براي خريد منبع تغذيه جداگانه براي هر دوربين به خصوص در پروژه هاي بزرگ با تعداد دوربين بالا.

اما خوشبختانه دوربين هايک ويژن راه حل ديگري نيز براي اطمينان از بازده اين قابليت طراحي کرده است که N + 1 نام دارد. اين راهکار در واقع به اين صورت است که يک دستگاه NVR جداگانه به صورت يک پشتيبان خودکار در سيستم در نظر گرفته مي شود. نحوه طراحي سيستم مداربسته با اين قابليت نيز بدين شکل است که بايد ويژگي Hot Spare را در منوي تنظيمات فعال کنيد. سپس بايد يکي از  دستگاه هاي NVR را به عنوان پشتيبان مشخص نموده کنيد و آن را به تمامي دستگاه ضبط کننده در سيستم مرتبط کنيد. وظيفه اين دستگاه ضبط کننده پشتيبان اين است که در اسرع وقت تشخيص دهد که کدام يک از ضبط کننده هاي اصلي دچار اختلال شده است. در اين هنگام اين دستگاه پشتيبان عدم عملکرد ان را جبران نموده و پس از رفع خرابي و شروع مجدد فعاليت دستگاه اسيب ديده اطلاعاتي که توسط دستگاه پشتيبان ذخيره شده، به آن انتقال مي يابد. البته اين راهکار به طور خاص براي سيستم هايي که مجهز به دوربين هاي IP بزرگ و پيشرفته هستند مناسب است که از چندين دستگاه ضبط کننده استفاده مي کنند.

https://tiamcctv.com/product/nvr-208mh-c/

https://tiamcctv.com/product/omnitik-5-poe-ac/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce16h1t-it3e/

https://tiamcctv.com/product/qrt-5/

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:20

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

یکی از محبوب ترین روش هایی که امروزه توانسته است باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد و زیبایی آن ها شود استفاده از روش ارتودنسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارتودنسی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، یکی از محبوب ترین روش هایی که امروزه توانسته است باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد و زیبایی آن ها شود استفاده از روش ارتودنسی است. با استفاده از درمان ارتودنسی می توانید دندان هایتان را زیباتر کرده و ترتیب و نظم آن ها را برقرار کنید. با استفاده از ارتودنسی می توانید ناهنجاری های دندانی را از بین برده و از بروز مشکلات و آسیب های بسیار جدی جلوگیری کنید. اما یک مسئله ای شاید برای افراد بسیار مهم است این است که ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

ارتودنسی ثابت برای اثر بخشی بهتر نیاز به ۱۸ الی ۲۴ ماه زمان نیاز دارد و گاهی ممکن است بر اساس وضعیت فک بیمار این مدت زمان به ۳ سال به طول انجامد. و ارتودنسی متحرک ممکن است ۶ ماه الی ۱ سال زمان برای پروسه درمان نیاز داشته باشد. در صورتی که بی نظمی و ناهنجاری های دندانی بیمار زیاد باشد طبیعی است که مدت زمان درمان ارتودنسی برای ایجاد نظم و ترتیب دندانی افزایش میابد .

ارتودنسی از ۷ مرحله مجزا تشکیل شده است که که این مراحل با توجه به نوع و روش انجام ارتودنسی می تواند متفاوت باشد. بسیاری از افراد سوال دارند که جلسه اول ارتودنسی چقدر طول میکشد؟ نصب ارتودنسی چقدر طول میکشد؟ و جلسه آخر ارتودنسی چه زمانی است؟ در واقع مرحله اولیه برای ارتودنسی که در آن مشاوره و ارزیابی دندان ها، معاینه و قالب گیری دندانی، تصویر برداری و بررسی وضعیت دهان و دندان تعیین می شود برای روش های مختلف در وضعیت های مختلف یکسان است.

نصب ارتودنسی چه قدر طول می کشد؟

همانطور که بالاتر بیان کردیم نصب ارتودنسی دندان تقریبا ۷ جلسه به طول می انجامد و جلسه آخر ارتودنسی در واقع در پایان این مراحل و مرحله هفتم قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا در این مقاله هفت مرحله نصب ارتودنسی را برایتان شرح دهیم. البته ممکن است با توجه به اینکه انواع ارتودنسی مختلفی وجود دارد ، برخی مراحل متفاوت باشد.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

مرحله اول ارتودنسی معاینه، بررسی و ارزیابی وضعیت دهان و دندان ها

اولین مرحله ای که برای درمان ارتودنسی باید بگذرانید مشاوره، معاینه و بررسی دقیق وضعیت دندان هایتان است. در این جلسه باید بیمار دغدغه و خواسته های خود را کاملا بیان کند و هر گونه سوال و بحثی در رابطه با مزیت و معایب این رو دارد از متخصص ارتودنسی جویا شود. در این مرحله باید ناهنجاری های دندان ها، فک و صورت توسط متخصص ارتودنسی مورد بررسی قرار گرفته شود. منظور از معاینه عکس برداری از دندان ها و وضعیت فک بیمار و ارائه دادن یک طرح اصولی و دقیق برای درمان دقیق ناهنجاری موجود در وضعیت دندان ها وفک بیمار است.

جهت ارائه راه حلی دقیق و ارزیابی صحیح باید از دندان ها و وضعیت فک بیمار یک عکس OPG گرفته شود تا ریشه دندان ها و وضعیت فک به درستی مورد سنجش قرار گیرد. ضمنا در این مرحله تقریبا هزینه های مورد نیاز برای انجام این روش تخمین زده می شود و پزشک می تواند روش مناسب برای اجرا بر روی دندان های فرد را تایید کند و می توانید درباره ارتودنسی اقساطی با پزشک خود صحبت فرمایید .

مرحله دوم تهیه قالب از دندان ها و فک بیمار برای آغاز روند درمان ارتودنسی

در واقع مرحله اول از درمان ارتودنسی مرحله قالب گیری از دندان ها است. در جلسه اول که پزشک معاینات لازم و بررسی های مورد نیاز را انجام داد باید در مرحله بعدی که مرحله اولیه ارتودنسی دندان قرار گرفته است قالب گیری از دندان ها و فک بیمار را انجام دهد و آن را به صورت دقیق در پرونده بیمار ثبت کند تا وضعیت اولیه دندان ها برای ارتودنسی مشخص باشد.

مرحله سوم انجام عکسبرداری از دندان ها و وضعیت فک بیمار

طبق تشخیصی که متخصص ارتودنسی می دهد در این مرحله باید یک عکسبرداری انجام شود. این عکیبرداری و اطلاعات دریافت شده از آن باید درون پرونده فرد به صورت کامل ثبت شود. در این مرحله می توانند از دو نوع عکس برداری استفاده کنند. عکس برداری رادیولوژی و عکس برداری فتوگرافی یا همان عکس رنگی.

عکس برداری رادیولوژی یا OPG یکی از رادیوگرافی هایی است که لازمه انجام ارتودنسی می باشد. برای آغاز روند درمانی باید متخصص ارتودنسی نتیجه عکسبرداری شما را با دقت ملاحظه کند و هر گونه اطلاعات در رابطه با دندان یا ریشه دندان را مشاهده کند. در این نوع عکس میزان سلامت و ساختار دقیق دندان ها و فک مورد بررسی قرار گرفته می شود.

 

عکس فتوگرافی یا همان عکس رنگی زمانی تهیه می شود که نیاز باشد بافت سخت وبافت نرم داخل دهان بررسی شود و شاخص های زیبایی را در درمان ارتودنسی برای شما در نظر بگیرند. در این نوع عکس باید ارزیابی زیبایی صورت انجام شود تا در نهایت بر تصمیم پزشک تاثیر گذار باشد.

مرحله چهارم انجام معاینه بیمار پیش از ارتودنسی

در این مرحله باید فک بیمار برای بار دوم به صورت دقیق تر توسط متخصص ارتودنسی بررسی شود و هزینه ها به صورت تقریبی برای بیمار شفاف سازی می شود. در این مرحله باید زمان بندی احتمالی مورد نیاز برای درمان نیز تعیین شود.

مرحله پنجم جای گذاری بریس یا براکت بر روی دندان های فرد

در صورتی که عکس برداری انجام شود و انتخاب بیمار نیز ارتودنسی نامرئی باشد طبیعی است که علاوه بر هزینه بالاتری که باید پرداخت کند می تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه ارتودنسی را انجام داده و پایان پذیرد. در صورتی که ارتودنسی نامرئی نباشد زمانی که نیاز است براکت ها بر روی دندان نصب شود حدود ۲ الی ۳ ساعت به طول می انجامد.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

این مرحله یکی از زمان بر ترین مراحل موجود در این روند درمانی است. زیرا باید براکت به صورت دونه ای بر روی هر واحد دندان قرار داده شود. پس از آن که براکت ها بر ری دندان ها قرار داده شده بود باید با سیم این براکت ها با فشار تعیین شده به یکدیکر اتصال پیدا کنند تا دندان ها بتوانند به میزان لازم حرکت کنند. اگر قصد انجام ایمپلنت و ارتودنسی را دارید مقاله زیر میتواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

مرحله ششم انجام مراحل باقی مانده ارتودنسی دندان

پس از آن که تمامی براکت ها بر روی دندان ها قرار داده می شود باید طبق برنامه ریزی جلساتی تعیین شود که بیمار برای معاینه به پزشک مراجعه کند. این جلسه های از پیش تعیین شده برای بررسی روند پیشرفت و تنظیم حرکت های دندانی است که ممکن است با درد و ناراحتی همراه باشد. در این جلسه ها باید نیروی لازم برای حرکت دندان ها تنظیم شود. در صورتی که در این مرحله کمی درد حس کردید نگران نشوید و فقط در صورت تشدید از مسکن استفاده نمائید.

مرحله هفتم جلسه اخر ارتودنسی و خارج کردن براکت ها از دهان

اگر می خواهید به نتیجه ایده آل برسید و لبخندی زیبا داشته باشید باید همه مراحل ارتودنسی را به دقت و منظم انجام دهید. زمان تعیین شده برای مراجعه جلسات معاینه باید به صورت دقیق رعایت شود و نباید دیر کرد یا زود کردی بین زمان های انجام شده وجود داشته باشد. در جلسه آخر باید براکت ها از دهان خارج شود و از نگهدارنده استفاده شود. از نگهدارنده اغلب برای ثابت نگهداشتن وضعیت دندان ها و فک بیمار استفاده می شود. پس از آن که مرحله اخر ارتودنسی انجام شد می توانید از زیبایی و جذابیت لبخند خود بهره ببرید.

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 173 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:19

ارائه طرح ارتقاي سطح آموزشي دانشگاه آزاد بر اساس متاورس

هشت تيم استارتاپ محصولات خود را در رويداد حسابداري و مالي ارائه کردند که از فروش آنلاين گرفته تا تبديل يک دانشگاه آزاد به يک دانشگاه دگرگون کننده بود.

 

به گزارش ايسنا، در اين رويداد که رويکرد مالي و حسابداري را که امروز به صورت آنلاين صورت گرفت، 8 تيم استارتاپ محصولات خود را ارائه کردند.

 

يکي از اين استارتاپ ها که نسل جديد بازار معاملات آنلاين را معرفي کرد، موفق به بستن قرارداد با مرکز نوآوري دانشگاه شد. محصولات ? تيم ديگر به قرار زير است:

 

ارائه خدمات حسابداري يکپارچه

 

روه الله زنيا يکي از محققان اين طرح در اين مورد مي گويد: يکي از چالش هاي بنگاه هاي کوچک و متوسط، نبود زيرساخت هاي کافي براي استخدام نيروي انساني پاره وقت و تمام وقت است و از سوي ديگر پراکنده شدن جغرافيايي مشتريان يکي از چالش هاي حسابرسان است.

 

وي ادامه داد: براي حل اين چالش يک بستر يکپارچه نظارتي ارائه مي دهيم که از يک سو مشتريان گزارش هاي حسابرسي خود را ارائه مي دهند و از سوي ديگر مشاوران گزارش هاي ارائه شده را دريافت مي کنند و خدمات لازم را در اختيار آنها قرار مي دهند.

 

نرم افزار حسابداري هوشمند

 

مهرشاد افشاري يکي از پژوهشگران اين طرح با اشاره به مشکلات موجود در حوزه حسابداري گفت: عدم مديريت زمان، تاخير در ارائه گزارش حسابرسي، محدوديت شغلي، عدم آگاهي کافي و هزينه بالاي آرشيو از جمله چالش هاي اين حوزه براي غلبه بر اين مشکلات است. نرم افزار حسابداري هوشمند را معرفي کردهايم.

 

وي کاهش خطاي انساني، امکان انجام تمام خدمات رايانه اي و بررسي و ارائه گزارش ها را از مزاياي اين نرم افزار ذکر کرد.

منبع :  https://daneshjoin.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%82%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b7%d8%ad-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2/

 

https://sketchfab.com/LeviGross5

https://gab.com/LeviGross5

https://www.allnumis.com/user/profile/levigross5

https://list.ly/levigross5/

https://500px.com/p/levigross5?view=photos

https://www.ulule.com/levigross5/#/projects/followed

https://8tracks.com/levigross5

https://www.goodreads.com/user/show/145268141-levi

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sGF9ihmUcqSXCtjYRsZi3w

https://www.cplusplus.com/user/LeviGross5/

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:00

با اکانت ايران آنلاين موسيقي گوش بده

z1_byq.jpg

ميتوانيد با چند کليک اکانت پريميوم اسپاتيفاي بخرين . با اکانت ايران به لايسنس 180 سايت و اکانت که نياز به اکانت پريميوم  دارند رو بخرين .

 

اين روزها که جهان هر روز به سوي مجازي شدن و پيشرفته شدن پيش ميرود پلتفرم هاي زيادي هستند که به شما اين امکان رو ميدن که در هر مکاني و هر زماني تنها با داشتن اينترنت به کل ارشيو موسيقي جهان دسترسي داشته باشين .
اين پلتفرم ها عبارتند از اسپاتيفاي ، ساندکلاد ، اپل موزيک و ...
اما استفاده از اين پلتفرم ها طبيعتا بيشترشون پولي هستند و يا اگر مجاني باشند نسخه بتا يا همون نسخه محدود شده اي رو به شما ارايه ميدن .
به همين منظور ما يعني تيم اکانت ايران اين تصميم رو گرفتيم که لايسنس اين اکانت هارو يعني به طور مثال اسپاتيفاي رو براي شما فراهم کنيم و علاوه بر اين ها ما به شما ياد ميديم که چطوري اسپاتيفاي رو نصب کنيد ، توي اسپاتيفاي اکانت بسازين و چطوري پريميوم اسپاتيفاي رو بخرين .
ما تا پايان تايم اشتراک تماما اکانت شمارو گارانتي و پشتيباني رايگان ميکنيم و در صورت بروز هرمشکلي ما براي شما اين مشکل رو حل ميکنيم


مزيت هاي انلاين گوش دادن آهنگ چيست ؟
 

1: به تمام ارشيو موسيقي جهان دسترسي دارين
2: ميتوانيد با سرچ کردن به اهنگ هاي هر خواننده اي دسترسي پيدا کنيد
3:حمايت از خواننده محبوبتون
4:دانلود اهنگ هاي دلخواهتون
5:بهترين کيفيت اهنگ در اختيار شما


چگونه اکانت اسپاتيفاي داشته باشيم ؟
 

طبيعتا براي اينکه اکانت پريميوم اسپاتيفاي رو داشته باشيم کمي سخته البته در ايران براي وجود تحريم هاي مختلفي که داريم
حتي اکانت ساختن و نحوه ساخت اکانت ايران کمي مشکل است ولي ما براي شما کاملا اکانت اسپايتفاي ميسازيم و پريميوم ميکنيم و تا پايان تايم اشتراک هم گارانتي و پشتيباني ميکنيم .

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 13:57

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

یکی از محبوب ترین روش هایی که امروزه توانسته است باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد و زیبایی آن ها شود استفاده از روش ارتودنسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارتودنسی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، یکی از محبوب ترین روش هایی که امروزه توانسته است باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد و زیبایی آن ها شود استفاده از روش ارتودنسی است. با استفاده از درمان ارتودنسی می توانید دندان هایتان را زیباتر کرده و ترتیب و نظم آن ها را برقرار کنید. با استفاده از ارتودنسی می توانید ناهنجاری های دندانی را از بین برده و از بروز مشکلات و آسیب های بسیار جدی جلوگیری کنید. اما یک مسئله ای شاید برای افراد بسیار مهم است این است که ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

ارتودنسی ثابت برای اثر بخشی بهتر نیاز به ۱۸ الی ۲۴ ماه زمان نیاز دارد و گاهی ممکن است بر اساس وضعیت فک بیمار این مدت زمان به ۳ سال به طول انجامد. و ارتودنسی متحرک ممکن است ۶ ماه الی ۱ سال زمان برای پروسه درمان نیاز داشته باشد. در صورتی که بی نظمی و ناهنجاری های دندانی بیمار زیاد باشد طبیعی است که مدت زمان درمان ارتودنسی برای ایجاد نظم و ترتیب دندانی افزایش میابد .

ارتودنسی از ۷ مرحله مجزا تشکیل شده است که که این مراحل با توجه به نوع و روش انجام ارتودنسی می تواند متفاوت باشد. بسیاری از افراد سوال دارند که جلسه اول ارتودنسی چقدر طول میکشد؟ نصب ارتودنسی چقدر طول میکشد؟ و جلسه آخر ارتودنسی چه زمانی است؟ در واقع مرحله اولیه برای ارتودنسی که در آن مشاوره و ارزیابی دندان ها، معاینه و قالب گیری دندانی، تصویر برداری و بررسی وضعیت دهان و دندان تعیین می شود برای روش های مختلف در وضعیت های مختلف یکسان است.

نصب ارتودنسی چه قدر طول می کشد؟

همانطور که بالاتر بیان کردیم نصب ارتودنسی دندان تقریبا ۷ جلسه به طول می انجامد و جلسه آخر ارتودنسی در واقع در پایان این مراحل و مرحله هفتم قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا در این مقاله هفت مرحله نصب ارتودنسی را برایتان شرح دهیم. البته ممکن است با توجه به اینکه انواع ارتودنسی مختلفی وجود دارد ، برخی مراحل متفاوت باشد.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

مرحله اول ارتودنسی معاینه، بررسی و ارزیابی وضعیت دهان و دندان ها

اولین مرحله ای که برای درمان ارتودنسی باید بگذرانید مشاوره، معاینه و بررسی دقیق وضعیت دندان هایتان است. در این جلسه باید بیمار دغدغه و خواسته های خود را کاملا بیان کند و هر گونه سوال و بحثی در رابطه با مزیت و معایب این رو دارد از متخصص ارتودنسی جویا شود. در این مرحله باید ناهنجاری های دندان ها، فک و صورت توسط متخصص ارتودنسی مورد بررسی قرار گرفته شود. منظور از معاینه عکس برداری از دندان ها و وضعیت فک بیمار و ارائه دادن یک طرح اصولی و دقیق برای درمان دقیق ناهنجاری موجود در وضعیت دندان ها وفک بیمار است.

جهت ارائه راه حلی دقیق و ارزیابی صحیح باید از دندان ها و وضعیت فک بیمار یک عکس OPG گرفته شود تا ریشه دندان ها و وضعیت فک به درستی مورد سنجش قرار گیرد. ضمنا در این مرحله تقریبا هزینه های مورد نیاز برای انجام این روش تخمین زده می شود و پزشک می تواند روش مناسب برای اجرا بر روی دندان های فرد را تایید کند و می توانید درباره ارتودنسی اقساطی با پزشک خود صحبت فرمایید .

مرحله دوم تهیه قالب از دندان ها و فک بیمار برای آغاز روند درمان ارتودنسی

در واقع مرحله اول از درمان ارتودنسی مرحله قالب گیری از دندان ها است. در جلسه اول که پزشک معاینات لازم و بررسی های مورد نیاز را انجام داد باید در مرحله بعدی که مرحله اولیه ارتودنسی دندان قرار گرفته است قالب گیری از دندان ها و فک بیمار را انجام دهد و آن را به صورت دقیق در پرونده بیمار ثبت کند تا وضعیت اولیه دندان ها برای ارتودنسی مشخص باشد.

مرحله سوم انجام عکسبرداری از دندان ها و وضعیت فک بیمار

طبق تشخیصی که متخصص ارتودنسی می دهد در این مرحله باید یک عکسبرداری انجام شود. این عکیبرداری و اطلاعات دریافت شده از آن باید درون پرونده فرد به صورت کامل ثبت شود. در این مرحله می توانند از دو نوع عکس برداری استفاده کنند. عکس برداری رادیولوژی و عکس برداری فتوگرافی یا همان عکس رنگی.

عکس برداری رادیولوژی یا OPG یکی از رادیوگرافی هایی است که لازمه انجام ارتودنسی می باشد. برای آغاز روند درمانی باید متخصص ارتودنسی نتیجه عکسبرداری شما را با دقت ملاحظه کند و هر گونه اطلاعات در رابطه با دندان یا ریشه دندان را مشاهده کند. در این نوع عکس میزان سلامت و ساختار دقیق دندان ها و فک مورد بررسی قرار گرفته می شود.

 

عکس فتوگرافی یا همان عکس رنگی زمانی تهیه می شود که نیاز باشد بافت سخت وبافت نرم داخل دهان بررسی شود و شاخص های زیبایی را در درمان ارتودنسی برای شما در نظر بگیرند. در این نوع عکس باید ارزیابی زیبایی صورت انجام شود تا در نهایت بر تصمیم پزشک تاثیر گذار باشد.

مرحله چهارم انجام معاینه بیمار پیش از ارتودنسی

در این مرحله باید فک بیمار برای بار دوم به صورت دقیق تر توسط متخصص ارتودنسی بررسی شود و هزینه ها به صورت تقریبی برای بیمار شفاف سازی می شود. در این مرحله باید زمان بندی احتمالی مورد نیاز برای درمان نیز تعیین شود.

مرحله پنجم جای گذاری بریس یا براکت بر روی دندان های فرد

در صورتی که عکس برداری انجام شود و انتخاب بیمار نیز ارتودنسی نامرئی باشد طبیعی است که علاوه بر هزینه بالاتری که باید پرداخت کند می تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه ارتودنسی را انجام داده و پایان پذیرد. در صورتی که ارتودنسی نامرئی نباشد زمانی که نیاز است براکت ها بر روی دندان نصب شود حدود ۲ الی ۳ ساعت به طول می انجامد.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

این مرحله یکی از زمان بر ترین مراحل موجود در این روند درمانی است. زیرا باید براکت به صورت دونه ای بر روی هر واحد دندان قرار داده شود. پس از آن که براکت ها بر ری دندان ها قرار داده شده بود باید با سیم این براکت ها با فشار تعیین شده به یکدیکر اتصال پیدا کنند تا دندان ها بتوانند به میزان لازم حرکت کنند. اگر قصد انجام ایمپلنت و ارتودنسی را دارید مقاله زیر میتواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

مرحله ششم انجام مراحل باقی مانده ارتودنسی دندان

پس از آن که تمامی براکت ها بر روی دندان ها قرار داده می شود باید طبق برنامه ریزی جلساتی تعیین شود که بیمار برای معاینه به پزشک مراجعه کند. این جلسه های از پیش تعیین شده برای بررسی روند پیشرفت و تنظیم حرکت های دندانی است که ممکن است با درد و ناراحتی همراه باشد. در این جلسه ها باید نیروی لازم برای حرکت دندان ها تنظیم شود. در صورتی که در این مرحله کمی درد حس کردید نگران نشوید و فقط در صورت تشدید از مسکن استفاده نمائید.

مرحله هفتم جلسه اخر ارتودنسی و خارج کردن براکت ها از دهان

اگر می خواهید به نتیجه ایده آل برسید و لبخندی زیبا داشته باشید باید همه مراحل ارتودنسی را به دقت و منظم انجام دهید. زمان تعیین شده برای مراجعه جلسات معاینه باید به صورت دقیق رعایت شود و نباید دیر کرد یا زود کردی بین زمان های انجام شده وجود داشته باشد. در جلسه آخر باید براکت ها از دهان خارج شود و از نگهدارنده استفاده شود. از نگهدارنده اغلب برای ثابت نگهداشتن وضعیت دندان ها و فک بیمار استفاده می شود. پس از آن که مرحله اخر ارتودنسی انجام شد می توانید از زیبایی و جذابیت لبخند خود بهره ببرید.

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:48

 

تفاوت آموزش ReactJS آکادمي سبزلرن

مقدمه

خب سلام به رفقاي عزيز تو اين مقاله ميخوام درباره يه دوره متفاوت و فوق العاده براي آموزش ReactJs حرف بزنم و بهتون معرفي بکنم، همچنين درباره جزئيات اين دوره حرف بزنيم.

پس برو بريم...

دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

اين دوره ReactJs که ميخوام بهتون معرفي بکنم دوره آموزشي منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن هستش.

که يه دوره فوق العاده اي که آکادمي سبزلرن پابليش يا همون منتشر کرده ، مدرس اين دوره آقاي سعيدي راد هستش ، و مدت زمان دوره حدود 40 ساعت هستش اين دوره از مرحله صفر آموزش داده شده تا به مرحله استخدام ، اگر هم در مورد ReactJS نميدونيد  در ادامه يه توضيح مختصر حتما ميدم...

d1_827e.png

ReactJs چيست ؟

ري اکت يکي از قدرتمند ترين و محبوب ترين کتابخونه هاي اوپن سورس يا همون متن باز جاوا اسکريپت هستش، که در سال 2013 توسط شرکت فيسبوک ارائه شد.

ري اکت از سال 2014 و 2015 در حال آپديت شدن هستش و از اون موقع پيشرفت فوق العاده و چشمگيري داشته....

دلايل يادگيري کتابخونه ReactJS :

  • سبک و ساده بودنش
  • سريع بودن و يادگيري آسان
  • قابل توسعه دادن

 

منتورشيپ بودن دوره ReactJs سبزلرن

خب ما درباره ري اکت صحبت کرديم و با دوره منتورشيپ ReactJs آکادمي سبزلرن آشنا شديم ، اما منتورشيپ يعني چه؟

بزار با کلمه منتور شروع کنم ، منتور يعني مربي حالا معلم خصوصي هم ميگن ولي بيشتر مربي ميتونه اصطلاح خوبي براش باشه ، حالا اگه الان منتورشيپ رو معني بکنيم منتورشيپ يعني تو مسيري که شما رو به جلو هستيد يک مربي در کنار شما باشه ، تو مشکلات به شما کمک بکنه ، تو انتخاب ابزار ، نقشه راه ، مسير به شما کمک بکنه شما هنگامي که به مشکل ميخوريد مربي در کنارتان باشه و راهنمايتون بکنه .

حالا منظور از منتورشيپ بودن دوره ReactJs آکادمي سبزلرن گفتيم منظور اين مدلي هستش.

تو دوره ReactJS آکادمي سبزلرن مدرس از مرحله صفر تا مرحله استخدام در کنار شما خواهد بود اون تجربه اشو ، نحوه نوشتن نمونه کار ، طراحي رزومه رو با شما به اشتراک ميزاره ، در آخر نمونه کار شما توسط مدرس دوره بررسي ميشود و رفع اشکال خواهد شد تا راحت تر تو شرکت ها استخدام بشيد و کسب درآمد کنيد .

پشتيباني دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

اما پشتيباني دوره منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن به چه صورت هستش ؟

پشتيباني نه تنها دوره منتورشيپ Reactjs سبزلرن بلکه تمامي دوره هاي سبزلرن چه پولي ، چه رايگان پشتيباني مادام العمر داره اما پشتيباني دوره ReactJS نسبتا متفاوت تره بخاطر منتورشيپ بودن دوره ، پشتيباني اين دوره به صورت آنلاين ، تماس تلفني با خود مدرس و همچنين با خود مدرس ارتباط مستقيم داريد.

شما تو اين دوره منتورشيپ از صفر هر سوالي که پيش اومد از کدنويسي ، راهنمايي ، مشکل در طراحي نمونه کار ، نحوه جواب دادن به سوالات هنگام مصاحبه و... پشتيباني خواهيد شد.

پس از بابت پشتيباني دوره منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن اصلا نگران نباشيد چون آکادمي سبزلرن کيفيت براش خيلي مهمه .

رسيدن به مرحله استخدام در دوره ReactJs سبزلرن

خب همان طور که گفتيم تو اين دوره منتوشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن مدرس از صفر تا مرحله استخدام شدن در کنار شماست که اين ميتونه يکي از نگراني هاي دانشجو رو رفع بکنه که چطور قراره استخدام بشه ، نمونه کارش رو طراحي بکنه و...

بيشتر افراد برنامه نويسي رو ياد ميگيرند اما تو مرحله طراحي نمونه کار ، تو استخدام شدن به مشکل ميخورند اما تو دوره منتورشيپ ري اکت سبزلرن بابت اين موضوع نگران نباشيد چون که مدرس دوره به شما کمک ميکنه که تا نمونه کار خودتون رو طراحي بکنيد و از مرحله سوالات استخدامي به راحتي رد شده و استخدام بشيد و ازش کسب درآمد بکنيد.

پيش نياز دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

خب درباره دوره ReactJS ما حرف زديم اما ببينيم که پيش نياز هاي اين دوره چه چيزي هستش.

HTML

اولين پيش نياز اين دوره زبان نشانه گذاري اچ تي ام ال هستش که براي حوزه فرانت اند شما بخواهيد و يا نخواهيد بايد بايد زبان اچ تي ام ال رو بلد باشيد.

که خوشبختانه آکادمي سبزلرن يه دوره رايگان جامع مقدماتي تا پيشرفته Html داره که ميتونيد از اون استفاده بکنيد.

CSS

پيش نياز دوم هم زبان CSS هستش که خب اينم دقيقا مثل اچ تي ام ال بايد بايد براي حوزه فرانت اند ياد بگيريد ، که دومين قدم براي ورود به دنياي فرانت اند هستش.

همچنين حتي سبزلرن يه دوره جامع رايگان مقدماتي تا پيشرفته CSS هم داره که مدرس دوره هاي html, css آقاي ديني هستش .

JAVASCRIPT

و رسيديم به اصلي ترين پيش نياز اين دوره يعني زبان جاوا اسکريپت که يکي از ضروري ترين پيش نياز براي تبديل شدن به برنامه نويس فرانت اند هستش.

همانطور که گفتيم ري اکت کتابخونه جاوا اسکريپت هست پس يادگيري جاوا اسکريپت کلا ضروري هستش.

در کل اگه بگم سه پايه اصلي حوزه فرانت اند اچ تي ام ال ، سي اس اس و جاوا اسکريپت هستش.

و در آخر هم اينو بهت بگم که سبزلرن يه دوره آموزش رايگان جاوااسکريپت مقدماتي تا پيشرفته پروژه محور هم داره پس از يادگيري پيش نياز هاي دوره منتوشيپ ReactJS اصلا نگران نباش چون سبزلرن همشو ساپورت کرده.

اکما اسکريپت 6

و مورد آخر يا همون پيش نياز آخري هم که دوره ReactJs سبزلرن ميخواد اکما اسکريپت 6 هستش.

که شايد براتون پيدا کردن منبع براي يادگيري اکما اسکريپت 6 سخت باشه اما خبر خوش اينه که تو دوره منتورشيپ ReactJs سبزلرن بحث اکما اسکريپت 6 در 10 الي 20 جلسه پوشش داده شده پس نگران اين مورد هم نباشيد.

در کل پيش نياز هاي اين دوره اچ تي ام ال ، سي اس اس ، جاوااسکريپت و اکما اسکريپت 6 هستش که آکادمي سبزلرن آموزش هر کدوم رو پوشش داده پس نگران اين موضوع نباش.

بازار کار فوق العاده ReactJs

خب رسيديم به بحث بازار کار ReactJs که ببينيم بازار کار ري اکت دقيقا چطوره ؟

اگر تو سايت هاي استخدامي مثل سايت جابينجا سرچ کنيد React بيشتر از 300 تا موقعيت شغلي براي react مياره حالا اگه انگليسي سرچ کنيد 300 تا مياره فارسيشو نميگم يا حتي بعضي از موقعيت ها به جاي ري اکت جاوااسکريپت مينويسند و داخل توضيحات ري اکت مينويسند .

خب حالا بريم چند تا موقعيت ها رو ببينيم:

اولين موقعيت از سايت ايران هاست هستش که ميتونيد تو سايت جابينجا ببينيد ، که ايران هاست يکي از بهترين و معروف ترين شرکت ها هستش.

نمونه هاي ديگر:

معمولا حقوق هاي اين شرکت ها هم از 10 يا 15 ميليون شروع ميشه الي 50 ميليون حالا بستگي به تجربه شماست.

حالا يه سري هاشون به صورت دور کاري يا همون ريموت هستش که اگر از شهر دور باشيد يا تو شهرستان ها باشيد ميتونيد به صورت دور کاري با شرکت ها همکاري بکنيد .

پس از اين بابت هم نگراني وجود نداره.

امروزه ري اکت به شدت بازار کار قوي و قدرتمندي داره...

حرف آخر

خب تو اين مقاله درباره ري اکت و دوره منتورشيپ ري اکت آکادمي سبزلرن حرف زديم و جزئيات دوره ري اکت مانند پشتيباني و... حرف زديم .

اگه قصد يادگيري ري اکت رو داريد و ميخواهيد وارد بازار کار بشيد و تو شرکت هاي تاپ استخدام بشيد

پيشنهاد ميکنم دوره آموزش منتورشيپ ReactJS دردنياي واقعي آکادمي سبزلرن رو به هيچ عنوان از دست ندهيد.

منبع :

https://anahardy4.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Ana-Hardy-3

https://www.twitch.tv/anahardy4

https://www.openstreetmap.org/user/AnaHardy4

https://www.tripadvisor.com/Profile/anahK7209HN

https://www.4shared.com/u/yjqQQ6Ku/AnaHardy4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/28384957

https://www.mixcloud.com/AnaHardy4/

https://www.sbnation.com/users/AnaHardy4

https://www.reverbnation.com/artist/famle88

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 144 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:02

با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت پارسيان انديش بنده محمود مجيدي هستم امروز ودر اين مقاله مي خواهم که با شما دوستان عزيز و همراهان گرامي در مورد اهميت سئو سايت در اصفهان و مزاياي آن با شما صحبت کنم. اگر مي خواهيد که بدانيد چطوري ميتونيد فروش تان را در استان اصفهان بيشتر کنيد با بنده همراه باشيد.

اهميت سئو سايت در اصفهان

قبل از هر موضوعي بايد اول به شما بگويم که سئو را مي توان هم به صورت محلي انجام داد طراحي سايت اصفهان وهم به صورت کشوري و هم به صورت جهاني واين بستگي به بازار هدف شما دارد اگر بازار هدف شما محلي و به صورت شهري است بايد سئو محلي و لوکال انجام داد واگر بازار هدف تان جهاني باشد بايد سئو سايت تان را جهاني انجام دهيد.

سئو سايت در اصفهان:

اگر که يادتان باشد زماني شهر اصفهان به عنوان پاييتخت فرهنگ ايران اسلامي انتخاب شد. اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري زياد وپتانسيل هاي بالايي که براي جذب گردشگر و توريست دارد خيلي از مشاغل نظير مشاغل پزشکي ، گردشگري سلانت،صنعتي، شرکت هاي مختلف و... اقدام به ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي خود کرده اند و از اين بيزينس به درآمد هاي بالايي دست يافته اند.

شما دوست عزيز هم مي تواني با ايجاد وبسايت و نيز سئو سايت در اصفهان کسب وکار خود را در صفحات گوگل بياوريد. ورآمد خودتان را افزايش دهيد ونيز فروش محصولات و خدمات خود را در صفحات اول گوگل بياوريد ورآمد خودتان را افزايش دهيد. ونيز فروش محصولات ويا خدمات خود را بيشتر کنيد. بعد از انجام سئو وبرنديگ ورسيدن به درآمد مطلوب شما مي توانيد براي افزايش فروش تان از روش هاي ديجيتال مارکتينگ هم استفاده کنيد. روش هاي ديجيتال مارکتينگ به قرار زير است:

  1. اجراي کمپين هاي تبليغاتي
  2. تبليغات بنري
  3. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  4. تبليغات در سايت هاي درج آگهي
  5. تبليغ نويسي
  6. ايميل مارکتينگ
  7. کوچينگ

تمامي موارد بالا روش هايي است که تيم پارسيان انديش مي تواند براي شما عزيزان با مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت انجام دهد. يکي از کارهايي شما عزيزان مي توانيد براي برندينگ کسب وکار خودتان انجام دهيد اين است که توليد محتوا وبازاريابي محتوا براي خدمات تان انجام دهيد.اما اين عامل به تنهايي باعث ايجاد برند شدن کسب وکار شما نمي شود.براي اين که شما بتوانيد بازاريابي اينترنتي موفق داشته باشيد،بايد بتوانيد از همه ي موارد بالا استفاده کنيد.يکي از عوامل رتبه بندي وبسايت ها در گوگل بالا بودن سرعت وبسايت شما است تيم ما با انجام روش هاي مخصوص مي تواند سرعت وبسايت شما را افزايش دهد.

سئو وب سايت چگونه است؟

 به انجام يکسري از فعاليت ها ي داخلي و خارجي که بر روي يک وبسايت انجام مي شود تا آن وبسايت در نتايج اول گوگل نمايش داده شود را سئو مي گويند. اين فرآيند ممکن است بستگي به نوع وبسايت طولاني باشد ويا خيلي زود انجام شود.معيار ها و فاکتورهاي اين کار بستگي به کلمات کليدي و رقبا ي شما دوست عزيز دارد.

براي چي ما نياز به سئو سايت در اصفهان داريم؟

خب در جواب سوال بالا بايد به شما بگويم که امروزه با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر عوام به اينترنت ونيز هوشمند شدن گوشي ها نياز به کسب وکاراينترنتي بيشتر شده است. بيشتر مردم و جوانان به خريد اينترنتي و سرچ کردن نياز هاي خود در گوگل روي آورده اند.به طور مثال سايت بايا و يا ديجي کالا که فروش خوبي دارند و خدمات خوبي را هم ارائه مي دهند.با تعاريف بالا بايد شما تاالان متوجه شده باشيد که مغازه و يا کسب وکار فيزيکي ديگر جوابگو نيست. پيشنهاد ما به شما اين است که براي افزايش درآمد خود حتما کسب وکار خودتان را اينترنتي کنيد.

مزاياي سئو سايت در اصفهان چيست؟

1.ايجاد سئو خوب وحرفه اي باعث مي شود که سايت شما براي مدت طولاني در بين رقبا در صفحه ي اول گوگل قرار بگيرد وبه اين راحتي ها هم حذف نشود. 2. همچنين سئو وبرندينگ سايت باعث افزايش سرعت بارگزاري سايت شما مي شود واين عامل هم به بهبود رتبه ي سايت تان کمک خواهد کرد ونيز کاربران بيشتري در سايت تان مي ماند. 3. مزاياي اين کار اين است که با انجام سئو حرفه اي ونيز ارتقائ عبارات کليدي خود،بازديد کننده ي بيشتري از سمت موتور هاي جستجو دريافت خواهيد کرد. 4. سئو نسبت به راهاي ديگر کمترين هزينه را دارد وبيشترين سود دهي را دارد.

 

 

خدمات سئو سايت شما شامل چه مواردي است؟

به طور کلي مي توان گفت که خدمات سئو سايت به دو بخش اصلي تقسيم بندي ميشود:

  1. خدمات سئو داخل سايت
  2. خدمات سئو خارج سايت

هر دوي  اين روش ها براي قرار گيري کلمات کليدي در جايگاه اول است.خدمات سئو سايت به صورت مادام العمر بوده وبايد براي هميشه برروي وبسايت قرار گيرد تا آن سايت در صفحات اصلي باشد. وبايد اين نکته را هم در نظر بگيريد که تمامي خدمات سئو سايت براي سايت هاي ورد پرسي به يک صورت نبوده ونسبت به نوع وبسايت متفاوت است. وممکن است هزينه هاي متفاوتي را نيز داشته باشد.

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdovvom بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:07

لینک دوستان

خبرنامه